- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نورمحمدی: پیکان راهی جز شکست مقابل ما ندارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان تیم خوبی است اما چاره ای جز شکست مقابل ما ندارد.


 علیرضا نور محمدی مدافع پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: تیم ما با شکست مقابل مس کرمان در شرایط  خاص قرار گرفته است ما روند خوبی داشتیم و نتیجه گرفته بودیم اما شکست مقابل مس کرمان  در خانه حریف باعث شد وضعیت ما مثل سابق شود در چنین شرایطی راهی جز بردن پیکان نداریم.

وی افزود: پیکان تیم خوب وشایسته ای است پیکان بازیکنان جوان و دونده ای دارد وهدایت این تیم را یک مربی خوب و کار بلد بر عهده دارد که شکست دادن این تیم را سخت کرده است اما با توجه به شرایطی  که داریم چاره ای جز پیروزی مقابل پیکان نداریم سعی می کنیم بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا به هدف مان که سه امتیاز بازی با پیکان است، برسیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در ادامه گفت: متاسفانه حاشیه های  زیادی اطراف تیم ما است و همین مسائل  باعث شده است که تمرکز و آرامش لازم را نداشته باشیم و نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما باید از این وضعیت خارج شویم تنها راه خروج ما از بحران کسب نتایج خوب است که امیدوارم از بازی با پیکان دوباره روند خوبی را در پیش بگیریم.

مدافع تیم پرسپولیس  اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس دوست دارند علی کریمی به تیم برگردد ما تمام تلاش خودمان را کرده ایم و امیداریم سر مربی تیم تصمیمش را عوض کند و کریمی به تیم برگردد چون حضور او به لحاظ روحی و فنی روی تیم ما تاثیر زیادی دارد علی کریمی بازیکن بزرگی است که به تیم ملی و پرسپولیس  خیلی خدمت کرده و امروز هم می تواند باعث بهبود روند تیم ما شود.

نور محمدی در پایان گفت: هواداران  خیلی زحمت کشیده اند و همواره کنار ما بوده اند اما شرایط طوری رقم خورده که نتیجه نگرفتیم و شرمنده آنها شویم.

از طرفداران پرسپولیس می خواهم در بازی با پیکان هم در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم حمایت کنند تا با کمک آنها این سه امتیاز مهم را کسب کنیم.