- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

همایش رهروان شهید فهمیده در کنگان برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مسئولان و مردم و با مشارکت ۳ هزار دانش‌آموز بسیجی، همایش رهروان شهید فهمیده در کنگان برگزار شد.

به گزارش”عسلویه نیوز” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان ظهر امروز در همایش بزرگ دانش‌آموزان ۱۳ ساله بسیجی اظهار داشت: شهید فهمیده الگوی یک دانش‌آموز بسیجی است و باید شما دانش‌آموزان از رهروان این شهید باشید و راه ایشان را ادامه دهید.

ابراهیم حق‌شناس افزود: شهید فهمیده به ندای رهبرخویش لبیک گفت و شجاعانه در مقابل دشمنان ایستاد و توانست یک کاربزرگ را به‌وجود بیاورد به طوری که امام خمینی (ره) این شهید را رهبر می‌نامد و به آن افتخار می‌کند.

وی اضافه کرد: این نهایت مقام و ارزش یک دانش‌آموز است که امام خمینی (ره) به آن افتخار می‌کند و امروز شما دانش‌آموزان که هم سن شهید فهمیده هستید باید از این ویژگی‌های اخلاقی برخوردار باشید و آن ارزش‌ها را در زندگی خویش به‌کار بگیرید و این طرح که با همت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش و نیروی دریایی سپاه هر ساله  انجام می‌گیرد، می‌تواند راه شهید فهمیده را بیشتر به شما دانش‌آموزان بشناساند.

فرماندار شهرستان کنگان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده ابراز داشت: شما دانش‌آموزان می‌توانید مانند شهید فهمیده یک کار بزرگ به‌وجود بیاورید؛ چرا که در صحنه علم و دانش با دشمنان مبارزه می‌کنید و با این کار ارزش‌های اسلامی را حفظ کنید و در حقیقت فردای ایران اسلامی به‌دست شما عزیزان ساخته می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس افزود: تقویت آموزش و پرورش امری مهم است که موجبات پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی می‌شود و بدون تردید دانش‌آموزان امروز هستند که مدیران فردای کشورند.

وی یادآور شد: بهترین سلاح دانش‌آموزان درس خواندن و طی کردن پله‌های ترقی است و معلمان باید در این مسیر تلاش و فعالیت مضاعفی داشته باشند.

اجرای گروه سرود مدرسه راهنمایی شریعتی و حرکات گروه رزمی‌کاران ذوالفقار از جلوه‌های دیگر این همایش بود.