- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

همایش دانش‌آموزان ۱۳ ساله بسیجی دشتستانی برگزار شد

همایش رهروان شهید فهمیده، دانش‌آموزان ۱۳ ساله دشتستانی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” امام جمعه برازجان ظهر امروز در آیین برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده پویندگان دانش‌آموزان ۱۳ ساله دشتستانی اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود خدمت بسیار بزرگی به انقلاب اسلامی کردند و نقش شهدای دانش‌آموز در این عرصه بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: بسیج در هر شرایطی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و در عرصه جنگ نرم نیز حضور بسیج در صحنه بسیار مهم بوده است.

وی با اشاره به لزوم پیروی از سالار شهیدان خاطرنشان کرد: ما امروز باید بخود ببالیم پیرو سالار شهیدان آقا ابا عبدالله‌الحسین(ع) هستیم و امروز دانش‌آموزان ما باید از شهدایی همچون فهمیده‌ها درس بگیرند و چنین شهدایی را در زندگی الگو قرار دهند.

امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بیان داشت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و خانوادگی که در جامعه امروز شاهد آن هستیم ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ اهل‌بیت‌ (ع) است و مسئولان باید این فرهنگ را که ناجی جوامع بشری است در جامعه طنین‌انداز کنند.

مصلح یادآور شد: الگوبرداری از ائمه اطهار (ع) و همنین الگوبرداری از شهدای عزیز و گران‌سنگ امر مهمی در تقویت معنویت در جامعه است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان نیز گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی ارزشمند برای تبیین ارزش‌ها و معنویات و فرصتی برای گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

احمد عالی متذکر شد: دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اصیل اسلامی تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌های سازنده و پرمحتوا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اذعان داشت: در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در سطح شهرستان دشتستان تدارک دیده‌ایم که با کیفیت خوبی در حال اجراست.