- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

محمدی: انگیزه زیادی دارم

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: ۳۶ سال است که تیم جوانان ایران قهرمان آسیا نشده است ولی ما این طلسم را می‌شکنیم.


  اکبر محمدی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: ۳۶ سال است تیم جوانان قهرمان آسیا نشده و ۱۲ سال هم هست که به جام جهانی صعود نکرده است، به همین دلیل باید هوشیار باشیم و با انگیزه و اعتماد به نفس وارد رقابت‌ها شویم تا بتوانیم با موفقیت در این جام، طلسم ناکامی‌ها را بشکنیم که من به عملی شدن این موضوع بسیار امیدوارم.


به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که “به نظر می رسد انگیزه شما بیشتر از سایر نفرات است”، اظهار داشت: بله، می‌خواهم با تلاش و حمایت کادر فنی و تلاش بازیکنان ثابت کنم اتفاقاتی که برای من در تیم نوجوانان رخ داد یک اتفاق فوتبالی و حاصل بدشانسی بود. ضمن اینکه بازیکنان هم چنین انگیزه‌ای دارند و به خاطر من می خواهند همه کار کنند. امیدوارم در نهایت تمام این اتفاقات باعث شود جوانان با صعود به جام جهانی افتخار دیگری را برای فوتبال ایران رقم بزنند.


وی با اشاره به وضعیت مطلوب بازیکنانش افزود: فقط علیرضا جهانبخش مصدومیتی جزئی دارد که در حال فیزیوتراپی است و با تلاش پزشکان امیدواریم به نخستین بازی ایران در این رقابتها برابر ژاپن برسد. همچنین در این چند روز از نظر روحی – روانی روی بازیکنان کار کرده‌ایم و نمی‌خواهیم بار روانی روی دوش بازیکنان باشد زیرا ۳۰-۴۰ درصد از کیفیت بازیکنان کم می‌کند.


سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به شناختش از تیم ژاپن خاطرنشان کرد: فیلم‌های زیادی از این تیم ندیده‌ایم و تنها چند دقیقه از بازی‌های تیم جوانان ژاپن را توانستیم، بدست بیاوریم.  به همین دلیل اطلاعات دقیق و شناخت کاملی از این تیم نداریم. در این شرایط  امیدواریم شروع خوبی داشته باشیم زیرا بازی نخست در این جام برای‌مان بسیار مهم است.


وی بر انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تاکید کرد و اظهار داشت: هرچند بازیکنان تجربه حضور در مسابقات تدارکاتی و موفقیت در مرحله مقدماتی و تورنمنت‌ روسیه و ویتنام را دارند اما برای موفقیت در مسابقات آسیا کار متفاوت و سختی را پیش رو داریم.


محمدی در مورد انجام مسابقات تیم جوانان در شهر راس الخیمه تصریح کرد: این شهر ۹۰ کیلومتر دورتر از دبی است و از نظر آب و هوایی شرایط معتدل‌تری نسبت به دبی دارد. ضمن اینکه پیش بینی می‌کنم این فاصله باعث شود ایرانی‌های کمتری برای تماشای بازی‌های تیم جوانان به ورزشگاه بیایند اما امیدواریم به حمایت ایرانیان ساکن در امارات هستیم.


مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۷ آبان‌ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود که تیم جوانان ایران با تیم‌های ژاپن، امارات و کویت در گروه A  قرار داشته و در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها برابر ژاپن قرار می‌گیرد. تیم ایران هم ساعت ۱۱ فردا پنجشنبه با ۲۲ بازیکن تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند.


سی و هفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه آغاز می‌شود که تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها، با تیم‌های امارات ، ژاپن و کویت همگروه است.