- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیشرفت پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان مطلوب است

فرماندار کنگان گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار سفر مقام معظم رهبری به کنگان است که هم‌اکنون پیشرفت پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری مطلوب است.

تیمور یزدان‌شناس چهارشنبه‌شب در نشست با مسئولان کنگان و تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کنگان ضمن تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه و همچنین هفته بسیج دانش‌آموزی به نخبگان علمی، کسب مدارج علمی و توانایی دانش‌آموزان در کسب عناوین علمی را از مهم‌ترین وظایف دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان یک قشر فرهیخته و نخبه هستند و باید برای توسعه و پیشرفت این منطقه تلاش بیشتری کنند چرا که فردای ایران اسلامی به‌دست توانای شما اداره خواهد شد.

وی اضافه کرد: همواره در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی تلاش‌های زیادی صورت گرفته و توجه و عنایت همه مسئولین به این شهرستان بیانگر همین امر است به‌ویژه در سفر مقام معظم رهبری و  عنایت آن حضرت در بحث علمی و توجه به نخبگان که این امر وظیفه شما را بیشتر می‌کند و باید برای رسیدن به مدارج علمی بالاتر تلاش مضاعفی کنید.

فرماندار کنگان با تبریک غدیر نیز یادآور شد: حادثه بزرگ غدیر از برزگترین اعیاد و اکمل اعیاد است و در این روز بزرگترین انسان در تاریخ  بشریت جانشین رسول الله (ص) شد و دین اسلام حیات دوباره یافت و امامت و جانشینی رسالت به مردم معرفی شد.

یزدان‌شناس بیان کرد: حوادث ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین روزها در رسوا شدن نقشه شوم دشمنان است و دشمنان هرگز نمی‌توانند به اقتدار این نظام خدشه‌ای وارد کنند، چرا که این نظام مقدس به برکت ایمان به خدا و رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره)  در آن زمان و عنایات مقام معظم رهبری در حال حاضر که تداوم‌بخش راه حضرت امام (ره) است، همواره هر روز باصلابت‌تر و باشکوه‌تر در جهان می‌درخشد و هر چه توطئه دشمنان  است به خودشان برمی‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت سفر بابرکت مقام معظم رهبری به کنگان و با تاکید بر لزوم اجرای کامل مصوبات این سفر اظهار داشت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار این سفر است که هم‌اکنون پیشرفت پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری مطلوب است.

عباس شریف مدیر آموزش و پرورش کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی مدارس شهرستان، برنامه‌ریزی و تلاش همه مدیران و دبیران در راهیابی دانش‌آموزان به مراکز علمی کشوری در سنوات گذشته را نشانه برنامه‌ریزی مدیریت در این عرصه و پرداختن به امور کمی و کیفی اموزشی دانست.