تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی ویژه پروژه های عمرانی
تاريخ ارسال خبر : 2 نوامبر 2014 | ساعت 16:58 | کد خبر: 32315 | sv108 | چاپ این مطلب

“عساویه نیوز” در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ویژه  پروژه های عمرانی تخصیص یافت. شورای اداری

درهشتمین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه که به ریاست حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه و با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم به مدعوین علی الخصوص مهندس یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی با بیان اینکه تعامل بین نفت و حوزه پیرامونی از گذشته برقرار بوده اظهار داشت : واقعیت امر این است که فضای تعامل در گذشته نیز بین نفت و حوزه پیرامونی در شهرستان عسلویه وجود داشته اما با حضور مهندس یوسفی در رأس کار بلحلاظ بومی بودن و آشنایی کامل با زیرساخت های شهرستان عسلویه فضای تعامل و همکاری بیش از گذشته صورت گرفته و قطعاً ادامه دار نیز خواهد بود.

فرماندار عسلویه با تأکید بر حضور مسئولین در هیئت های مذهبی و عزاداری شهرستان افزود : خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تمامی اعضای شورای اداری در هیئت های مذهبی حضور فعال دارند .

اسماعیلی فرماندار عسلویه از برگزاری همایش بزرگ دستاورد دولت تدبیر و امید در شهرستان عسلویه خبر داد و بیان نمود : ظرف روزهای آتی برای اولین بار در سطح شهرستان همایش بزرگی تحت عنوان دستاورد های دولت تدبیر وامید در عسلویه برگزار خواهد شد و همه مسئولین موظف هستند نسبت به اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه کاری خود به اطلاع عمومی مردم رسانیده شود تا مردم از خدمات صورت گرفته شده اطلاعات کامل  و وافری داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان افزود: در حوزه اقتصاد در کشور اقتصاد ابرتورم وجود داشت که با رویکرد دولت تدبر و امید و گماردن کمیته اقتصادی توسط دولت تدبر و امید که به مردم امید داده شده بود خوشبختانه این بحران  اقتصادی کشور با پشتکار انکار ناپذیری در حال رفع شدن است و جا دارد در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد .

فرماندار عسلویه با بیان مشکلات شهرستان در حیطه بهداشت و سلامت، ورزش و آموزش افزودند: شهرستان عسلویه که از سوی رهبر معظم له در جهت رفع محرومیت ها و مشکلات گوناگون و بالاخص توجه ویژه حوزه نفت به محیط پیرامونی که مورد تأکیدات ایشان بود امیدواریم با نگاه خردمندانه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بخش اعظمی  از آنها رفع شود.
ایشان با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در قالب برنامه کوتاه مدت خبر داد و افزودند که در تلاش هستیم که این اعتبارات بصورت تفاهم نامه و اجرای پروژه های مهم در سطح شهرستان به امضاء برسانیم.
وی افزود: حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جلسات الزاماً صرف هزینه و تخصیص اعتبارات نیست بلکه نقطه قوتی برای مسئولین و مردم خواهد بود که در بین آنها حضور دارد و این موضوع مایه خوشحالی آنها در پی خواهد داشت.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ