اعتبار کاری مسئولین در گرو رفع مشکلات شهرستان است
تاريخ ارسال خبر : 2 نوامبر 2014 | ساعت 19:47 | کد خبر: 32319 | sv113 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: اعتبار کاری مسئولین در گرو رفع مشکلات شهرستان است.شورای اداری2

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به حاضرین در جلسه اظهار داشت: درس آزادگی و عزت را از مکتب امام حسین(ع) آموختیم و امیدواریم با یاری اهل بیت علیهم السلام بر کیان نظام و اقتدار میهن اسلامی در راه خدمت رسانی به مردم بیش از پیش بیفزائیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه افزود: در برنامه ها و مناسبت های مختلف در حضور همه عزیزان بودیم اما در شورای اداری تاکنون این امر محقق نیافته که آنهم دلایل خاصی من جمله موافقت هیئت مدیره با تعهداتی است که قرار است در شورای اداری به تصویب برسد و با اهداف تعیین شده ای نسبت به اجرای برنامه ها براساس برنامه ریزی مدون اقدام نمود و اساساً برنامه ریزی ها را میتوان در سه بخش بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت تعریف کرد.

یوسفی اظهار داشت: پروژه هایی که مبالغ زیادی برای آن تعریف شده و هنوز به اتمام نرسیده است شامل برنامه ریزی بلند مدت و پروژه هایی که با سفر مقام معظم رهبری به منطقه تعریف و تاکیدات صریحی در خدمت رسانی به مردم منطقه داشتند با اعتباری بالغ بر ۱/۲۴ میلیارد ریال در اولویت قرار گرفت که اینگونه پروژه ها شامل بخش دوم و میان مدت است.

وی افزود: بعضاً مشکلات و مسائلی در سطح شهرستان وجود دارد که باید بصورت فوری در برنامه گنجانده شود مشکلاتی نظیر بهداشت و سلامت، ورزشی و آموزشی که این مشکلات و مسائل بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود و خوشبختانه در جلسه ای که با اعضای هیئت مدیره در این زمینه برگزار نمودیم و به تصویب نیز رسید تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تا پایان سالجاری بود.

مدیر عامل منطقه ویژه افزود: پروژه هایی که شامل آب و برق شهرستان عسلویه است باید در هیئت مدیره مطرح و راهکارهایی جهت تخصیص اعتبارات کافی پیشنهاد گردد تا شاهد رفع مشکلات آب و برق این شهرستان بطور کلی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه عسلویه جایگاه شناخته شده ای در جهان دارد و مشکلات آن بیش از هرجای دیگری نمایان می شود بایستی نسبت به رفع آنها اقدامات شایسته ای صورت پذیرد چرا که اعتبار کاری همه مسئولینی که در این شهرستان مامور به خدمت هستند به شمار می رود.

یوسفی با بیان این مطلب که آلودگی هوا برای همه است اظهار داشت: بنده سالها در این منطقه حضور دارم و قطعاً تبعات آلودگی هوا گریبانگیر همه مسئولین در منطقه است که باید از تکنولوژی به روز و پیشرفته ای در خنثی سازی آلودگی هوا استفاده شود و این کارفوق العاده پیچیده ای است که اگر بدون مشکل انجام شود کاری بسیار مهم و حیاتی در منطقه صورت خواهد گرفت که نسل های آینده به نیکی از آن یاد خواهند نمود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه با اشاره به انتخاب دستار جوانان خود در سازمان منطقه ویژه اظهار داشت: در شهرستان عسلویه جوانان شایسته ای حضور دارند که در نشست ها افراد توانمندی مشاهده نمودم و انتصاب آقایان حسین علیزاده بعنوان دستیار جوان و ایوب شمس بعنوان رئیس امور اشتغال سازمان منطقه ویژه بر اساس شایستگی که از خود نشان دادند منصوب شدند و باید باور داشته باشیم که همین جوانان آینده را رقم خواهند زد.

یوسفی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولین در جهت پیشبرد اهداف خود از فضای تعامل به جای فضای تقابل استفاده نمایند چرا که تجربه ثابت نموده است در فضای تعامل سوای نتیجه مثبت موفقیت نیز را به ارمغان می آورد.انتهای پیام/م.ج

 


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "اعتبار کاری مسئولین در گرو رفع مشکلات شهرستان است"

  1. بیدخونی گفت:

    سلام
    من از اهالی روستای بید خون از توابع شهرستان عسلویه هستم مشکلات بیدخون را به شرح ذیل گوشزد می نمایم شاید به گوش مسئولین برسد
    ۱- مبداء ورودی بیدخون بعد از دروازه سمت راست پیاده رو ندارد وبسیار صحنه زشت وزننده ای دارد

    ۴-معضل آب مصرفی همچنان به قوت خود باقی است
    ۵- کوچه های ورودی شهر آسفالت نیست
    ۶-ماشین های سنگین آلودگی زیادی وارد شهر می نمایند
    من ا… توفیق

ارسال یک پاسخ