- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بمنظور گرامیداشت هفته ولایت ، ستادغدیر بخش عسلویه در دفتر امام جمعه بخش تشکیل شد.

بمنظور گرامیداشت هفته ولایت ، ستادغدیر بخش عسلویه در دفتر امام جمعه بخش  تشکیل شد.

در این جلسه حجه الاسلام والمسلمین گنجی امام جمعه بخش با تبریک اعیاد و عظمت ماه ذی الحجه ، مسئله غدیر را یک مسئله حیاتی و ثمر بخش در جهان اسلام دانست و بر تبیین ویژگیها و انعکاس این رویداد مهم و سرنوشت ساز در جامعه تاکید نمود و افزود : تبیین مسئله ولایت بعنوان عنصر کلیدی اسلام و بعنوان ضامن دین و نگهدارنده اسلام یک ضرورت است.

در ادامه آقای نادری بخشدار عسلویه با اشاره به جایگاه و نقش ولایت و رهبری در جامعه اسلامی  وبا بیان اینکه تبیین جایگاه ولایت نیازمند یک کار مبنایی ، فرهنگی و ریشه ای دارد و امروز باید این فرهنگی دارد و امروز باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود خاطرنشان کرد: هفته ولایت فرصت بسیار ارزشمندی است که با برگزاری مراسمات و گردهمایی ها در مساجد و بویژه مدارس و دانشگاه ها و دعوت از سخنرانان مجرب در راستای تبیین این جایگاه ارزشمند تلاش مضاعف نماییم.

وی با اعلام اینکه امروز دشمنان در صدد خدشه وارد کردن به ارزشها و وحدت و اتحاد جوامع اسلامی اند و سعی دارند به انحاء مختلف این وفاق و همدلی را جهت رسیدن به مقاصد شوم خود از بین ببرند تصریح کرد : ما باید فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری که همواره بر وحدت و اتحاد مسلمانان و پرهیز از هر گونه مسائل تفرقه انگیز تاکید می فرمایند نصب العین خود قرار دهیم و توطئه های دشمنان علیه غدیر و اسلام را ناکام و خنثی نماییم.

وی تاکید کرد: برنامه هایی که در سطح ادارات و شرکت های مختلف منطقه برگزار می شود می بایست با ستاد غدیر هماهنگ شود.

وی راه اندازی نمایندگی غدیر در بخش عسلویه را یک حرکت میمون و مبارک دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد برنامه های متنوع ، سنحیده و بدور از هر گونه افراط و تفریط باشیم.

بخشدار عسلویه از کلیه  دستگاه ها ، نهاد ها و شرکت های منطقه خواست در جهت باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته ولایت در بخش نهایت همکاری و مساعدت با ستاد غدیر بعمل آورند.

در پایان مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، کتابخوانی ، آذین بندی خیابان ها و معابر و همایش ها ، دعوت از سخنرانان مجرب ، ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های ستاد غدیر بخش اعلام شد.