- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آمارهای تکان دهنده استاندار از عسلویه: فقط در یک شرکت ۱۳ هزاز نیروی غیر بومی دیپلمه مشغول کار است

عسلویه نیوز ، محمدحسین جهانبخش در نشست شورای اداری شهرستان جم با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: این طرح اقتصاد آسیب پذیر ما را پویا و پایدار می‌کند ضمن اینکه موجب افزایش بهره‌وری هم می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در یکی از شرکت‌های مستقر در عسلویه ۱۳ هزار نیروی غیربومی با مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم وجود دارد و این امر شایسته نیست.
از آنجا که این روزها مدیران ارشد پارس جنوبی آمارهای متناقضی ارائه می دهند وحتی آمارهای خود را زیر سوال می برند جا دارد یکبار دیگر به آمارهای وافعی بنگرند وجوابگوی افکار عمومی باشند که این روزها شاهد غیر بومی پروری در صنعت نفت وگاز هستیم .
محمدحسین جهانبخش در نشست شورای اداری شهرستان جم با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: این طرح اقتصاد آسیب پذیر ما را پویا و پایدار می‌کند ضمن اینکه موجب افزایش بهره‌وری هم می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود و ‌اقتصاد کشور پویا و زنده می‌کند.
استاندار بوشهر در ادامه با تأکید بر همکاری مسئولان و مردم برای اجرای این طرح بیان داشت:‌ افزایش بهره‌وری از مهم‌ترین ثمرات اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها است و امیدوار هستیم در شهرستان جم شاهد همکاری بیشتر مسئولان و مردم باشیم تا بتوانیم پیشرفت بیشتر را شاهد باشیم.
جهانبخش در ادامه به اجرای طرح آبخیزداری در جم اشاره کرد و عنوان داشت: اجرای این طرح با همت مضاعف مسئولان در حال انجام است و فرماندار پرتلاش شهرستان نیز فعالیت بسیار زیادی در این امر انجام داده است.
وی به وضعیت راه‌سازی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ با احداث بزرگراه جم به شیراز بسیاری از مشکلات این شهرستان حل می‌شود و روشنایی تونل خروجی جم نیز در حال انجام است که با همکاری اداره کل راه به زودی این امر به پایان می‌رسد.