- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۱۰۹ سایت آنتن‌دهی موبایل در روستاهای بوشهر

عسلویه نیوز” مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از راه‌اندازی ۱۰۹ سایت آنتن‌دهی موبایل در روستاهای بوشهر خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” سید عبدالحسین افتخاری پیش از ظهر امروز در بازدید از خطوط ارتباطی دشتستان و بررسی مسایل و مشکلات مخابراتی این شهرستان اظهار داشت: در دنیای امروز شاهد رشد بسیار سریع و پیشرفت قابل‌ملاحظه در ارتباطات هستیم و ما نیز باید تلاش کنیم و همپای این رشد حرکت کنیم.
وی افزود: دولت نهم و دهم در گسترش شبکه تلفن همراه و ثابت و کیفیت بخشیدن به این مهم تلاش زیادی داشته و هم‌اکنون در بسیاری از روستاها نیز کیفیت آنتن‌دهی بسیار بالاست.
مدیرعامل مخابرات استان بوشهر با بیان اینکه ۹۳۴ هزار مشترک تلفن در استان بوشهر وجود دارد خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر ۶۵۰ هزار مشترک تلفن همراه و ۲۸۴ هزار مشترک تلفن ثابت وجود دارد.
افتخاری با اشاره به طرح‌های مهم مخابراتی دشتستان تصریح کرد: از طرح‌های مهم در حال اجرا در سطح شهرستان می‌توان به تکمیل جی‌اس‌ام روستایی، احداث فیبر نوری و توسعه سوئیج ان‌جی‌ان و مرکز تلفن برازجان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش مخابراتی در استان بوشهر صورت گرفته که عمده آن توسعه ارتباطات و خطوط مخابراتی روستایی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از راه‌اندازی ۱۰۹ سایت آنتن‌دهی موبایل در روستاهای بوشهر خبر داد و گفت: از ۶۶۱ روستای استان بوشهر ۵۷۰ روستا دارای خط‌دهی موبایل هستند و ۱۰۹ سایت موبایل‌دهی در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.
افتخاری اظهار داشت: جاده‌های اصلی ما از لحاظ پوشش مخابراتی در سطح کشور کامل‌ترین است و به جز بندر طاهری و جم به علت نداشتن شبکه برق، بقیه جاده‌ها کامل است.
وی همچنین گفت: به زودی خطوط پر سرعت اینترنت ADSL در شهرک‌های جدید شهر برازجان و دیگر شهرهای شهرستان دشتستان راه‌اندازی می‌شود.
افتخاری اذعان داشت: فرماندار دشتستان همکاری بسیار نزدیکی با مخابرات داشته و در توسعه خطوط مخابراتی تعامل بسیار خوبی داشته است.