- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تامین اعتبارات مصوب وزارت نفت در استان بوشهر

وزیر نفت بر لزوم تامین اعتبارات مصوب وزارت نفت در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: بیش از گذشته در راستای توسعه استان بوشهر حمایت خواهیم کرد.

به گزارش” عسلویه [1]نیوز”  رستم قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و ارزشمند در صنعت نفت است و در حال حاضر زمینه توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی به طور مطلوب فراهم است.

وی افزود: عسلویه به دلیل توانمندی بالای توسعه میدان گازی پارس جنوبی در آن یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: توسعه و تکمیل فازهای در دست احداث از اولویت‌های وزارت نفت است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از فازهای باقیمانده در پارس جنوبی باشیم.

قاسمی با اشاره به اینکه وزارت نفت به محیط پیرامونی توجهی ویژه دارد بر تامین اعتبارات مصوب وزارت نفت در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: بیش از گذشته در راستای توسعه استان بوشهر حمایت خواهیم کرد و راه را برای رشد و پیشرفت بیش از پیش استان بوشهر هموار می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، وزیر نفت در بازدید از پارس جنوبی ضمن دیدار از فازهای در دست احداث با تعدادی از مسئولان ارشد استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاسمی در سفر به پارس جنوبی از فازهای ۱۵ و ۱۶ و همچنین فازهای ۱۷ و ۱۸ بازدید کرد.

بازدید از فازهای ۱۲ ، ۱۳ و فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی نیز از دیگر برنامه‌های رستم قاسمی در سفر به عسلویه بود.

در این سفر همچنین در نشستی با مسئولان فازهای در دست احداث، وضعیت عملیات دریایی توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی نیز مورد بررسی قرار گرفت.