- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کیفیت برنامه‌های فرهنگی بیشتر شود

امام جمعه عسلویه گفت: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی و جذب جوانان به این برنامه‌ها امری لازم است. [1]

به گزارش “عسلویه، نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد عصر امروز در نشست مسئولان عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع عید امامت و ولایت است و تبیین ابعاد مختلف غدیر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و جذب جوانان به این برنامه‌ها باید مورد تاکید و توجه مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگیان در جامعه خاطرنشان کرد: ارتباط بین ما و فرهنگیان بسیار عالی است و علاقمند هستم که این ارتباط هرچه بیشتر شود.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اهمیت کار آموزش و پرورش به ویژه در منطقه عسلویه گفت: بین ما و فرهنگیان باید ارتباط بیش از این باشد و علاقمند هستم که این اتفاق بیفتد.

امام جمعه عسلویه برای حضور در جمع کارکنان و معلمان و دانش‌آموزان در اداره آموزش و پرورش و مدارس منطقه برای اقامه نماز و برگزاری مراسمات مذهبی و نزدیکی هرچه بیشتر اعلام آمادگی کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز اظهار داشت: ارتباط بین ائمه جمعه و جماعات و مدارس باید بیشتر شود و امیدوار هستیم با تمهیدات امام جمعه عسلویه شاهد تقویت معنویت در مدارس باشیم.

اسماعیل احمدی با یادآوری درس‌هایی که غدیر دارد، گفت: با تقویت فرهنگ اسلامی، راه‌های پیشرفت و افتخار برای مسلمانان بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: درس بزرگ غدیر برای امروز ما این است که همواره پشت سر رهبری حرکت کنیم تا به اهداف بلند خود برسیم.

احمدی اذعان داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان باید هوشیار باشند و سعی کنند دوستی و اتحاد خود را حفظ کنند تا بتوانیم به اهدافی که انقلاب اسلامی دارد برسیم.

عبدالله نادری بخشدار عسلویه نیز اظهار داشت: غدیر نتیجه زحمات همه پیامبران الهی است از همین روست که در روز غدیر خداوند به پیامبر (ص)فرمود: «امروز که ولایت را اعلام کردی کار را تمام کردی».