- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راهپیمایی باشکوه دانش‌آموزان در دشتستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور دانش‌آموزان شهرهای مختلف دشتستان با شرکت در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان وحدت و همدلی خود را نشان دادند.

به گزارش “عسلویه نیوز” دانش‌آموزان ولایت‌مدار شهرستان دشتستان و شهر برازجان پس از مشارکت در نماز باشکوه جمعه برازجان در راهپیمایی ضد استکباری شرکت و استکبار جهانی را محکوم کردند.

یکی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ایران اسلامی همواره در برابر استکبار ایستاده و به فضل خدا این مبارزه تا شکست نهایی استکبار ادامه دارد.

محمودرضا عباسی افزود: فتح لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش‌آموزان ایران اسلامی و تبعید حضرت امام (ره) از مناسبت‌های مهم این روز است و امروز ما جمع شده‌ایم تا این روز را گرامی بداریم. [1]

فرهنگی شرکت کننده در این راهپیمایی نیز اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های اسلامی امری بسیار مهم و ارزشمند است و دانش‌آموزان این مهم را درک کرده‌اند.

کرامت علایی اذعان داشت: این حضور باشکوه و این شعور ارزشمند دانش‌آموزان، پیام‌های ارزنده‌ای دارد و همواره باید نسبت به گسترش فرهنگ ضداستکباری اهتمام ورزیم.

در این مراسم باشکوه، دانش‌آموزان دشتستانی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار و … سر دادند و با فریاد زدن شعار «الله‌اکبر  خامنه‌ای رهبر» بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.

نظیر چنین راهپیمایی باشکوهی در شهرهای سعدآباد و آبپخش و شبانکاره و وحدتیه و دالکی و تنگ‌ارم و بوشکان نیز برگزار شد و دانش‌آموزان ولایت‌مدار با حضور در این مراسمات بر لزوم مقابله با استکبار جهانی تاکید کردند و بر تداوم راه و یاد امام خمینی(ره) تاکید کردند.