فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت ۳ عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 3 نوامبر 2013 | ساعت 20:32 | کد خبر: 29364 | sv103 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه عسلویه از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت سه عسلویه خبر داد.خلیل رفعتی
به گزارش “عسلویه نیوز” صبح دیروز مراسم تجلیل از فعالان طرح هجرت سه در شهرستان عسلویه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه در این آیین با اشاره به اهمیت بسیج در نظام اسلامی اظهار داشت: سپاه در سازندگی چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن همواره یاور مردم بوده و هست.

خلیل رفعتی افزود: طرح هجرت جایگاه مهمی دارد و از این که توانسته‌ایم در طرح هجرت با آموزش و پرورش همکاری کنیم خوشحالیم.

وی از نحوه انجام کار طرح هجرت سه توسط مجریان طرح ابراز رضایت کرد و گفت: کارهای بسیار ارزنده‌ای در این طرح در شهرها و روستاهای عسلویه برگزار شد که شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: طرح هجرت سه در واقع برگرفته از منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی است و به شکل مطلوبی در این منطقه انجام گرفت.

رفعتی از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت سه عسلویه خبر داد و ابراز داشت: جمع کثیری از دانش‌آموزان بسیجی عسلویه در قالب ۲۰ گروه جهادی در امر محرومیت‌زدایی در مدارس روستایی و شهری اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: آمریکا هرگز از خوی استکبارگری دست بر نمی‌دارد و امسال نیز شاهد حضور باشکوه دانش‌آموزان و اقشار مردم در راهپیمایی ضداستکباری خواهیم بود.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: دانش‌آموزان باید بابصیرت و هوشیاری در راه ولایت فقیه و نظام اسلامی حرکت کنند تا دشمنان ناامید و ناکام بمانند.

در این آیین از فعالان طرح هجرت سه با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ