انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد فاز یک پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 3 نوامبر 2013 | ساعت 20:39 | کد خبر: 29368 | sv98 | چاپ این مطلب

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات سیستم ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد فاز یک پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی2

به گزارش ” عسلویه نیوز” عباس حمیدی عصر امروز در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت در این مجموعه پالایشگاهی امری لازم است و از تمام توان برای این مهم بهره می‌بریم.

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول خاطرنشان کرد: انجام کارها در تعمیرات اساسی امسال با ایمنی کامل و کیفیت بالا در زمان برنامه‌ریزی شده صورت گرفت.

حمیدی تصریح کرد: از کارهای بسیار مهم این دوره از تعمیرات اساسی رفع عیب موفقیت‌آمیز از سیستم ESD واحدهای آب و بخار و تولید گوگرد، رفع اشکال از سیستم کنترل کمپسور پروپان، انجام اصلاحات لازم در سیستم‌های کنترل واحد، MRU بازنگری و تعویض دیافراگم‌های ESDV های سایت و انجام PPM های سیستم‌های کنترل و تجهیزات سایت است.

وی دابراز داشت: از دیگر کارهای مهم تغییر و اصلاح طول ترموول‌های کوره واکنش بود که با موفقیت انجام شد.

سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول با بیان اینکه در طول تعمیرات اساسی مجموعا ۸۹۵۲ نفرساعت کار فنی و تعمیراتی انجام شد اظهار داشت: تعمیرات اساسی فاز یک در قسمت ابزار دقیق با ۱۸ نفر نیروی رسمی و ۵۵ نفر نیروی پیمانکاری انجام پذیرفت.

حمیدی در پایان از تلاش و کوشش خالصانه تمام نیروهای پیمانکار و رسمی و صبر و شکیبایی خانواده‌های ساکن در منطقه تشکر و قدردانی کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ