مرگ یک نفر در طوفان شدید صبح امروز
تاريخ ارسال خبر : 3 نوامبر 2013 | ساعت 20:55 | کد خبر: 29371 | sv150 | چاپ این مطلب

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به بیشترین بارندگی بامداد امروز در گناوه گفت: به دلیل خسارت باد و طوفان بامداد امروز در استان بوشهر، یک فرد ۵۸ ساله به دلیل برق‌گرفتگی در جزیره شیف جان خود را از دست داد.

شاپور رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی بامداد امروز در استان بوشهر اظهار داشت: بیشترین بارندگی بامداد امروز در شهرستان گناوه به میزان ۱۴٫۳ میلی‌متر تا ساعت ۸ بامداد بوده و در بوشهر نیز ۱۳ میلی‌متر بارش داشتیم.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز آبی استان این بارش جای شکر دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که وجود داشت نیروهای امدادی استان از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون در حالت آماده باش هستند.

رستمی خاطرنشان کرد: همواره نخستین بارندگی در استان بوشهر مشکلاتی به وجود می‌آورد و با توجه به سرعت باد در بامداد امروز مشکلاتی ایجاد شده بیشتر بود از جمله اینکه در برخی مناطق شاهد قطع درختان و صدمه دیدن شبکه‌های برق بودیم که با تلاش نیروهای امدادی نسبت به برطرف کردن آن اقدام شد.

وی بیان داشت: نیروهای شهرداری نیز از بامداد امروز در حال نظافت معابر و مبلمان شهری در نقاط مختلف استان هستند.

معاون استاندار بوشهر از کشته شدن یک نفر در اثر برق‌گرفتگی به دلیل خسارت به تاسیسات برق در جزیره شیف خبر داد و گفت: یک مرد ۵۸ ساله بامداد امروز به دلیل برخورد با تاسیسات برق که به دلیل طوفان به روی زمین افتاده بود، دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

رستمی بیان داشت: در مناطق زلزله‌زده دشتی بارندگی تاکنون گزارش نشده اما احتمال بارندگی در روز جای و فردا وجود دارد.

معاون استاندار بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم میزان بارندگی در استان تا ۳۵ میلی‌متر هم برسد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ