اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز بسیجی شیعه و سنی عسلویه به راهیان نور
تاريخ ارسال خبر : 2 نوامبر 2016 | ساعت 17:34 | کد خبر: 35555 | sv317 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”جانشین سپاه شهرستان عسلویه از اعزام۱۸۰ دانش‌آموز بسیجی شیعه و سنیبه راهیان نور خبر داد.راهیان نور

به گزارش “عسلویه نیوز”حسین تمیمی‌نیا در مراسم بدرقه دانش‌آموزان در شهدای گمنام با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی است اظهار داشت: باید این حرکت هر سال پرشورتر برگزار شود چرا که این اردوها در اشاعه فرهنگ شهادت و ایثارگری رزمندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه فضای دفاع مقدس در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بالایی داشته است، خاطر نشان کرد: این اردوی معنوی سه روزه است که در این سفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور مورد زیارت قرار می‌گیرد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه افزود: با اعزام این کاروان‌ها غربت شهدا به‌صورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین می‌شود و نسل امروز با هم‌سن و سال‌های خود که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا می‌شوند.

این مسئول هدف از اجرای بزرگترین عملیات فرهنگی را آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیان کرد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه در پایان از حضور راویان دفاع مقدس و روحانیون همراه با کاروان‌های اعزامی خبر داد و تصریح کرد: همراهی راویان و روحانیون با کاروان‌ها می‌تواند مانند یک کلاس درس برای جوانان و نوجوانان ما مفید باشد و با روایتگری راویان و روحانیون به بینش دانش‌آموزان در خصوص دستاوردهای جنگ هم کمک می‌کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ