- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برادر شهید حسین فهمیده:ولایت‌پذیری رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

راهپیمایی روز ۱۳ آبان بعد از نماز جمعه با حضور گسترده مردم شهر برازجان برگزار شد.
مردم با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”  و “مرگ بر اسرائیل” نفرت خود را نسبت به جنایات
آنها به نمایش گذاشتند.
برادر شهید حسین فهمیده در این مراسم باشکوه با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان اظهار داشت: ولایت‌پذیری و ذوب شدن در ولایت رمز پیروزی انقلاب ماست و امروز نیز ولایت فقیه و اطاعت از آن ما را به مقصد نهایی خواهد‌ رساند.
مجید فهمیده در جمع راهپیمایان شهر برازجان و دانش‌آموزان این شهر به بیان خاطراتی از ویژگی‌های اخلاقی، شهید حسین فهمیده پرداخت.
وی افزود: ساختمان وجودی شهدا از لقمه حلال شکل گرفته و حفظ این ساختمان که با اقتدا به اهل بیت(ع) و قرآن کریم حاصل می‌‌شود تاثیر زیادی در زندگی آنها داشته است.
فهمیده تصریح کرد: شهدا با نگهبانی و محاسبه مداوم از ساختمان وجودی نفس سلیم خود توانستند همواره در مسیر مستقیم حق بمانند و به لقاءالله و بالاترین درجه سعادت برسند.
وی عنوان داشت: ما جوانان ایران اسلامی باید در همه زمینه‌ها الگو و سرمشق نیکویی بر ای جهانیان باشیم و باید از شهدا الگوبرداری کنیم.
فهمیده گفت: جنبش و حرکت علمی امروز دانش‌آموزان در جامعه اسلامی چون پیکار شهدا در جنگ مقدس است که باعث یاس و نومیدی دشمنان می‌شود.
برادر شهید فهمیده در پیام خانواده شهید فهیمده به دانش‌آموزان یادآور شد: توصیه من به دانش‌آموزان این است که ایمان به خدا و تلاش در راه خدمت به خلق و سودمندی برای جامعه را همچون شهدای دانش‌آموز فراموش‌ نکنند.
مردم شهر برازجان در پایان این مراسم با تکبیرهای خود قطعنامه راهپیمایی را تایید کردند.