- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ویسی:دشمن‌شاد کن نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دشمنانم به دنبال اخراجم نباشند مدیران محترم باشگاه با استعفایم هم موافقت نکردند.


عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت همکاری‌اش با باشگاه پیکان بعد از استعفا، اظهار داشت: مدیران محترم باشگاه از من حمایت کردند و با استعفایم هم مخالفت شد. باید از جمشیدی رئیس هیئت مدیره، عزیزی خادم و دکتر ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان تشکر کنم. با آنها جلسه‌ای داشتم صحبت‌های مثبت و سازنده‌ای انجام شد و به من گفتند که پا پس نکشم و همچنان با قدرت به کار خودم در پیکان ادامه بدهم.

وی ادامه داد: به قول آن رزمنده بزرگی که وقتی دشمن به او تیر زد در بیمارستان گفت من تیر خورده‌ام اما هنوز زنده‌ام ، من هم می‌گویم شکست خورده‌ام اما هنوز هستم و نمی‌گذارم دشمن شاد کن شوم.

ویسی در مورد وضعیت خط دفاع آشفته تیمش در دیدار با پیکان، گفت: خط دفاع ما اوضاع بهم ریخته‌ای دارد و هر توپی که به یک سوم زمین ما می‌آید خطرناک می‌شود و مطمئن باشید این وضعیت را تا نیم فصل درست خواهم کرد. به این بی‌نظمی خط دفاعی تیم پایان می‌دهم. تفاوت پیکان و صبا در این است که من در صبا یک نیم فصل بیشتر حضور داشتم و سپس در ابتدای فصل سرمربی شدم و بازیکنانی که با تفکرات تاکتیکی من تطبیق داشتند را در تیم نگه داشتم اما در پیکان در این مورد خیلی خوب عمل نکردم و برخی از بازیکنان با تفکرات تاکتیکی من تطابق ندارند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه احتمال کم کاری برخی از بازیکنان تیمش را در شکست‌های اخیر می‌دهد یا خیر، گفت: من منفی گرا نیستم و برخی به من در مسابقه‌های گذشته هم چنین حرفی را زدند اما بعید به نظر می‌رسد اطرافیانم به من خیانت کنند زیرا تمام اطرافیانم را خودم انتخاب می‌کنم اما از نظر مدیریتی باید نگاه منفی هم داشته باشم. یک نکته هم باید بگویم اینکه دشمنانم بدانند که باشگاه پیکان با استعفایم هم موافقت نکرد پس این همه به دنبال اخراجم نباشند.