- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فیگو:مقایسه بین رونالدوومسی درست نیست

ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که نباید هیچ گونه مقایسه‌ای بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صورت گیرد.


رئال مادرید قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگا در فصل جدید نتایج خوبی کسب نکرده و اختلاف این تیم با بارسلونای صدرنشین به ۸ امتیاز رسیده است، با این حال لوئیس فیگو معتقد است که رئال می‌تواند فاصله موجود را از بین ببرد.

به گزارش ایسنا،فیگو که سابقه بازی در دو غول فوتبال اسپانیا و جهان را در کارنامه دارد، گفت: لیگ هنوز به پایان نرسیده است و تنور این رقابت‌ها تا ماه می داغ خواهد بود. درست است که بارسلونا با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین است، اما هنوز هیچ چیز تضمین شده نیست و تا پایان لیگ بازی‌های زیادی پیش‌رو است.

فیگو درباره مقایسه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، گفت: بدون شک آنها بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. اصلا دوست ندارم میان آنها دست به مقایسه بزنم. هر دوی آنها بسیار قوی هستند. وقتی قرار باشد که یک تیم از بهترین‌ها انتخاب کنی چاره‌ای جز قرار دادن این دو ستاره در آن نداری. من دوست ندارم که میان آنها دست به مقایسه زنم، چرا که اصلا این کار را درست نمی‌دانم. مقایسه باعث می‌شود تا یکی از آنها را پیروز و یکی را بازنده جلوه دهیم. ترجیح می‌دهم که از میان آنها بهترین را انتخاب کنم.