پورشه با ۲۲۲کیلومتر سرعت متوقف شد
تاريخ ارسال خبر : 4 نوامبر 2013 | ساعت 11:17 | کد خبر: 29396 | sv56 | چاپ این مطلب

  یک دستگاه خودروی سواری پورشه که با ۲۲۲ کیلومتر سرعت در جاده قم _کاشان در حرکت بود توسط ماموران پاسگاه پلیس راه کاشان استان اصفهان متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رضا رضایی” ، سرپرست پلیس راه استان اصفهان در گفت و گو با این پایگاه اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه استان اصفهان صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری که با سرعت ۲۲۲کیلومتر در ساعت در حرکت بود را متوقف و خودرو را براساس قانون توقیف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این طی دو روز گذشته دو دستگاه خودروی سواری کیا نیز با سرعت های غیر مجاز ۱۷۷و ۱۷۲ کیلومتر در ساعت نیز توسط ماموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند.

سرهنگ رضایی سرعت غیر مجاز را یکی از عوامل بروز حوادث رانندگی و از تخلفات حادثه ساز نام برد و اظهار داشت: در مهر ماه امسال ۱۹ دستگاه که سرعت آنها غیر مجاز بوده که برخی از آنها دارای سرعت بالای ۱۷۰ و بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بوده متوقف و پس از اعمال قانون توقیف شدند.

سرپرست پلیس راه استان خاطر نشان کرد: خودروهایی که به دلیل سرعت غیر مجاز توقیف شدند تنها پس از پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی رفع توقیف خواهند شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ