معرفی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان روابط عمومی برتر
تاريخ ارسال خبر : 3 نوامبر 2016 | ساعت 12:05 | کد خبر: 35564 | sv298 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با حضور وزیر نفت روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c

‎به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت نفت روز سه شنبه با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری، معاون وزیر نفت در امور گاز، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و روسای روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت برگزار و از شرکت های برتر در حوزه های مختلف قدردانی شد.

برپایه این گزارش، در قالب این جشنواره، شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در هشت محور به رقابت پرداختند و در پایان با نظر کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه، شرکت های برتر معرفی شدند.
در بخش کارشناس برتر، آقایان مصطفی فرامرزیان از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان رتبه‌ی برتر، بیگدلی مجرد از روابط عمومی منطقه‌ی هفت عملیات انتقال گاز رتبه‌ی دوم و نادر رابطی از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان و جابر شمس از روابط عمومی ستاد به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
از میان شرکت‌های تولیدی، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش مطالعات اجتماعی، شرکت پالایشگاه نفت تبریز در بخش برنامه‌ریزی، شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) در بخش انتشارات، شرکت پتروشیمی نوری در بخش ارتباطات الکترونیک، شرکت پالایش نفت آبادان در بخش تبلیغات، شرکت پالایش گاز بیدبلند در بخش ارتباطات رسانه‌ایی و شرکت پالایش نفت بندر عباس در بخش فرهنگی مقام‌های برتر را به دست آوردند.

در پایان این آئین، تابلو فرش پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت ملی گاز ایران و تمبر یادبود این شرکت که از سوی رئیس جمهوری و تعدادی از وزرای دولت یازدهم امضا شده بود به موزه صنعت نفت اهدا شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ