- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تساوی با تراکتورسازی کمتر از پیروزی نیست

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با شرایطی که تیم ما و تراکتورسازی داشتیم، تساوی با این تیم در خانه خودش کمتر از پیروزی نیست.


   حمید درخشان درباره تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تاکید کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و پشتوانه‌ای به نام تماشاگر دارد. هر تیمی در تبریز نمی‌تواند از آنها امتیاز بگیرد. ضمن اینکه آنها دو هفته گذشته موفق شده بودند استقلال و سپاهان را شکست بدهند و با این شرایط تساوی مقابل آنها کمتر از پیروزی نیست.


به گزارش مهر، وی افزود: بازیکنان ما مقابل تراکتورسازی فکورانه بازی کردند ولی من از این ناراحتم که پنج بازیکن اصلی خودمان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. شاید اگر تیم ما کامل بود نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد ولی با همه این تفاسیر از عملکرد تیمم راضی هستم.


درخشان درباره برنامه‌های داماش برای تقویت تیم تصریح کرد: ما هفته آینده چند روز به کیش می‌رویم تا اردوی آماده سازی خود را در این شهر برگزار کنیم. علاوه بر این برای جذب بازیکن در نیم فصل برنامه داریم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.


عضو پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره مشکل علی کریمی با “مانوئل ژوزه” گفت: کریمی بازیکن با کیفیتی است که نبودش به پرسپولیس ضربه زده است. امیدوارم مشکل این بازیکن با درایت حل شود. ژوزه هم باید در این خصوص یک مقدار باهوشتر عمل کند.