- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح ضربتی در بوشهر

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی مبارزه با نانوایان متخلف در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” حیدر یزدانشناس ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات و تخلفات نانوایان استان بوشهر از حساسیت ویژه مدیران ارشد استان نسبت به کیفیت و کمیت نان خبر داد و گفت: نان کالای اصلی در سبد خانوار و میهمان همیشگی سفره مردم است و از این منظر مدیریت استان توجه ویژه نسبت به مقوله نان دارد و با حساسیت و دقت برای رفع مشکلات نانوایان و ارائه خدمات مناسب آن‌ها به شهروندان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

یزدانشناس تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد کاهش کیفیت پخت نان در برخی از نانوایی‌‌هایی شهرستان بوشهر بوده‌ایم و این امر نارضایتی و گلایه‌مندی شهروندان را در پی داشته است.

وی گفت: با بهره‌گیری از توان اتحادیه‌های صنفی نانوایان در تامین شرایط مناسب پخت و افزایش کیفیت نان در جهت ایجاد رضایتمندی مردمی گام برمی‌داریم و امیدواریم دیگر شاهد پخت نان نامرغوب و بی‌کیفیت در استان  نباشیم.

این مسئول افزود: اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با دقت فعالیت‌های نانوایی‌ها را رصد می‌کنند و با بازرسی‌های صورت گرفته نقاط ضعف و قدرت آنها بررسی و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

یزدانشناس تاکید کرد: بنابر گزارشات واصله به ستاد خبری و تماس‌های دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ این سازمان مبنی بر مشاهده تخلفاتی از قبیل کاهش وزن چانه، عدم کیفیت و پخت نامناسب در برخی نانوایی‌های شهر بوشهر از این پس با شدت بیشتری با واحدهای متخلف برخورد و در صورت لزوم واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد