- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی جشنواره غذاهای سنتی ایرانی و آفریقای جنوبی در عسلویه

شرکت پتروشیمی آریاساسول در چند سال گذشته فعالیت بسیار خوبی در منطقه داشته و در کنار فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی که انجام داده، فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسیار خوبی نیز توسط این شرکت انجام شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول: بدون شک انجام فعالیت‌های فرهنگی دارای ارزش بسیار زیادی است و این امر در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی در ایجاد انگیزه در بین کارکنان تاثیرگذار است و امیدوار هستیم که بتوانیم تا حد امکان در این زمینه فعالیت بیشتر و بهتری داشته باشیم.
وی افزود: از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ایرانی و آفریقای جنوبی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره غذاهای سنتی ایرانی و آفریقای جنوبی در مجتمع پلیمر آریا ساسول از ساعت ۵ تا ۸ شب روز پنج‌شنبه مصادف با روز دانش‌آموز برگزار می‌شود.
پریزی تصریح کرد: این برنامه با پوشش تصویری و خبری خبرگزاری‌های مختلف اجرا می‌شود و برای نخستین بار در ایران، دو کشور آفریقای جنوبی و ایران غذاهای محلی خود را به نمایش می‌گذارند که مجتمع پتروشیمی آریاساسول واقع در شهرستان کنگان منطقه عسلویه میزبان این جشنواره است.
وی ادامه داد: سعی داریم در کنار تولید و حضور در عرصه پتروشیمی کشور، فعالیت‌های دیگری را نیز داشته باشیم به ویژه در بعد فرهنگی نیز اقدامات و فعالیت‌هایی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی به جامعه کارگری و کارمندی و خانواده‌های حاضر در منطقه موفقیت‌هایی به دست بیاوریم.
رئیس روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، چند برنامه بسیار جذاب فرهنگی هنری توسط شرکت آریاساسول انجام گرفته که برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره فرهنگ محلی مناطق مختلف ایران‌زمین ویژه آذری‌ها و بختیاری‌ها از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
پریزی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی آذری و بختیاری برگزار شد و شاهد استقبال گسترده کارمندان و خانواده‌های شاغلان در شرکت‌های فعال منطقه پارس جنوبی بودیم.
این مقام مسئول عنوان داشت: برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی و آفریقای جنوبی در این منطقه با برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام می‌شود و در تیر ماه امسال نیز نخستین جشنواره غذای ایرانی در این شرکت برگزار شد که استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت و این جشنواره در ادامه جشنواره قبلی و با حضور یک کشور آفریقایی انجام می‌شود.
پریزی اضافه کرد: در کنار تمام فعالیت‌های تولیدی در صنعت و در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با همت مدیران این شرکت، تلاش زیادی برای انجام برنامه‌های متنوع داریم که خوشبختانه همواره استقبال خوبی از این برنامه‌ها صورت گرفته است.
وی افزود: آریاساسول، شرکت تولید مواد پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه است که با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت ساسول آفریقای جنوبی تاسیس شده است و تولیدات این شرکت نیز شامل اتیلن و پلی‌اتیلن سبک، پلی‌اتیلن متوسط، پلی‌اتیلن سنگین و سایر محصولات جنبی است.
پریزی خاطرنشان کرد: باید از تمام توان خود برای موفقیت بیشتر و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم و باید از همه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنیم.