- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تور شهروندی در برازجان راه‌اندازی می‌شود

شهردار برازجان گفت: تور شهروندی در برازجان با حضور دانشجویان، دانش‌آموزان، کسبه و سایر اقشار جامعه به طور هفتگی برگزار خواهد شد.


به گزارش”عسلویه نیوز”  کریم حسین‌آبادی در آیین برگزاری دومین جشن بزرگ کودک دیروز – کودک امروز اظهار داشت: با تقویت اعتماد به نفس و خوباوری درکودکان باید به آنان یاد داد که خواستن توانستن است و دست یافتن به این مهم موجب خواهد شد تا شاهد شهری آبادتر در آینده‌ای نزدیک باشیم.

شهردار برازجان با تقدیر از تمامی افرادی که در مجموعه‌های شهری در راه رشد و بالندگی کودکان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی در این راستا کارهای مثبتی انجام داده و شهرداری نیز سعی دارد تا با فراهم کردن محیطی پرنشاط برای این قشر از جامعه موجبات شادی و نشاط آنان را فراهم کند.

وی همچنین از همکاری مدیریت آموزشگاه طالقانی با ستاد برگزاری این جشن و کارگروه فرهنگی، روابط عمومی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان تقدیر به‌عمل آورد.

شهردار برازجان در ادامه از آغاز به کار تور شهروندی در برازجان خبر داد و گفت: تور شهروندی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان هر هفته برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی اضافه کرد: تور شهروندی با حضور دانشجویان، دانش‌آموزان، کسبه و سایر اقشار جامعه به طور هفتگی برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهرداری برازجان در یکسال اخیر به سمت کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها حرکت کرده و این امر موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار برازجان افزود: تعامل و همکاری نزدیکی بین مردم و شهرداری برازجان وجود دارد و این امر در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی بسیار موثر و تعیین‌کننده است.

عباس دهقان، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز اذعان داشت: در دین ما نسبت به احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها تاکید فراوانی شده که آموزش این مسئله به کودکان تاثیر به‌سزایی در تحکیم بنیان خانواده‌ها خواهد داشت.

این آیین با اجرای موسیقی توسط مجید حسن‌زاده یکی از هنرمندان شهر، اجرای شعبده‌بازی توسط حسین دبیرفلک از شعبده‌بازان کشور و اجرای برنامه‌های نمایشی، ژیمناستیک، مسابقه و نورافشانی ادامه یافت.