شهرداری متعلق به مردم است وکارکرد آن باعث رضایت مردم می شود
تاريخ ارسال خبر : 6 نوامبر 2017 | ساعت 13:51 | کد خبر: 36368 | sv216 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه : شهرداری متعلق به مردم است وکارکرد آن باعث رضایت مردم می شود.معارفه
به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار عسلویه در آیین معارفه سید احمد علمداری شهردار جدید نخل تقی که با حضور اعضاء شورا ومعتمدین محلی در فرمانداری عسلویه برگزار شد گفت: شورای جدید نخل تقی با وحدت رویه وبدون توجه به حاشیه کار خود را آغاز کرده است وباتدبیر از حقوق مردم دفاع می کنند که نتایج آن در زندگی مردم ملموس است.

عبدالله نادری انتخاب شهردار جدید را به مردم نخل تقی تبریک گفت و افزود:علمداری آشنا به منطقه و فرهنگ عمومی مردم است و در سالهای گذشته نیز عملکرد خوبی داشته است و با توجه به آشنایی به قوانین نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر بخش های تاثیر گذار بر شهر نخل تقی می تواند موجب پیشبرداهداف مورد نظر مردم گردد.

فرماندار عسلویه توجه به نیازهای ضروری مردم را اولویت اساسی شهر دانست و تاکید کرد:شهرداری متعلق به مردم است و باید با ایجاد نشاط اجتماعی و تکریم ارباب رجوع موجب رضایت مندی مردم قرار گیردو در اجرای پروژه های شهری از ایده ها و تجارب مردم استفاده شود تا با وحدت و همگرایی هر چه بیشتر در جهت عمران و آبادانی نخل تقی گام بردارند.

وی در ادامه بیان کرد:در اجرای پروژه های شهری باید اولویت بندی لازم صورت گیرد و با نظارت دقیق بر اجرای کارها موجب حفظ سرمایه مردم شد.

عبداالله نادری محور توسعه را منابع انسانی دانست وتصریح کرد:شهرداری باید آموزش شهروندان را مورد توجه قرار دهد و کانونی جهت ارتقاء و توانمند سازی نیروی انسانی باشد.

در پایان حکم سید احمد علمداری قرائت و وی رسما به عنوان شهردار نخل تقی معرفی گردید.

🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ