- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شیب تغییرات صبا مثبت بوده است

مدیر عامل باشگاه صبای قم با ابراز رضایت از عملکرد صمد مرفاوی در این تیم گفت: شیب تغییرات ما پس از حضور مرفاوی مثبت بوده است و تیم ما شرایط خوبی دارد.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00938185.jpg
 
 مجتبی رمضان بیگی در گفتگویی درباره دلایل لغو اردوی تیم فوتبال صبا در کیش تصریح کرد: ما برای حضور در کیش با یک هتل هماهنگ کرده بودیم تا شنبه به این جزیره برویم ولی گویا مسئولان نظارتی و بهداشتی کیش به هتل مورد نظر ما مشکلاتی می‌گیرند. از آنجا که در همان روز هتل‌های دیگر کیش هم برای تعداد زیاد بازیکنان یک تیم جا نداشتند ترجیح دادیم اردو را کنسل کنیم.

وی افزود: به همین خاطر بعد از مشورت با صمد مرفاوی قرار شد تمریناتمان را در تهران پیگیری کنیم. ما از ابتدای فصل سه اردو برگزار کرده‌ایم و اگر باز هم فرصت شد در نیم فصل اردوی دیگری را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مهر، رمضان‌بیگی در خصوص عملکرد مرفاوی در صبا یادآور شد: اگرچه مرفاوی از بازی با داماش در کنار تیم بوده است ولی در واقع ایشان از مسابقه صبا با سپاهان تیم را تحویل گرفت. از آن موقع هم ما باختی نداشته‌ایم و این نشان می‌دهد شیب تغییرات مثبت بوده است.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین درباره مشکل گلزنی صبا و احتمال جذب یک مهاجم جدید خاطرنشان کرد: ما مهاجمی می‌خواهیم که از سه موقعیت گلزنی، یکی را به گل تبدیل کند. حالا یا بازیکنان ما باید خودشان را تغییر بدهند و به این شرایط برسند و یا اینکه کادر فنی تصمیم بگیرد بازیکن جدیدی جذب کنیم که هنوز در این رابطه چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در پایان درباره ناراحتی محسن خلیلی از نیمکت نشینی و احتمال جدایی این بازیکن از صبا هم گفت: طبیعی است که هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی راضی نیست ولی بحث جدایی این بازیکن هنوز مطرح نشده است. خلیلی فقط یکبار از من خواست که نظر مرفاوی را درباره‌اش بدانم. من هم از این بازیکن خواستم خودش مستقیم با سرمربی تیم صحبت کند.