- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شکوری: اولویتم سایپا است

 مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: کسی با من در مورد رفتن به تراکتورسازی مستقیم صحبت نکرده است.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00942067.jpg

    ابراهیم شکوری در مورد شایعه پیوستن به تراکتورسازی در نیم فصل اظهار داشت: کسی به صورت مستقیم با من صحبت نکرده است. بحث این است که در نیم فصل سربازی احسان حاج صفی به پایان می رسد و با توجه به اینکه من دانشجو هستم، می توانم در شرایطی خودم را سرباز کنم و خدمتم را انجام دهم.

وی افزود: باید ببینیم قرارداد حاج صفی ۱۰۰ در ۱۰۰ تمام می شود یا خیر. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است. حاج صفی هم از بهترین بازیکنان سمت چپ فوتبال ایران است.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه چه کسی با او صحبت کرده است،‌ گفت: یکی  با من تماس گرفت و این موضوع را مطرح کرد حالا این موضوع تا چه اندازه جدی است، نمی دانم. ابتدا باید با مسؤلان سایپا صحبت کنند و ‌آن‌ها تصمیم بگیرند. من در سایپا راحت هستم و این تیم خانه خودم است. اولویت اولم سایپا است. دو سال دیگر می توانم درس بخوانم و مشکلی نداشته باشم.

شکوری در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: در زمین خودمان تمرین می کنیم و قصد داریم ۳ بازی آخر نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در دو سه بازی آخرمان کمی نواسان داشتیم اما قصد داریم نیم فصل را با قدرت به اتمام برسانیم.