- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید شهرستان جم

فرماندار جم از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید شهرستان جم در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی صبح امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یک وظیفه مهم برای تمام مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به اهمیت بیمارستان توحید از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید شهرستان جم در هفته آینده خبر داد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دولت عدالت‌محور، اهمیت سلامت جسم و روان جامعه بیش از گذشته مورد اهتمام مسئولان کشوری قرار گرفته و احداث این کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی مجهز برای استفاده عموم مردم، بخش کوچکی از خدمات بهداشتی و درمانی دولت کریمه در این راستا است.

عبداللهی تصریح کرد: درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی یاد شده با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در دو طبقه و دارای ۱۲ بخش تخصصی، شش یونیت دندانپزشکی، آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، آندوسکوپی، اکو قلب و ریه و تست ورزش است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار متر مربع محوطه‌سازی شامل پارکینگ و فضای سبز نیز پیرامون آن ایجاد شده و نوبت‌دهی نیز به صورت هوشمند است.

فرماندار شهرستان جم یادآور شد: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و مقرر شده هفته آینده با حضور مسئولین و مقامات ارشد وزارت نفت، مدیران و مقامات ارشد استانی و محلی برای خدمات‌رسانی به جمعیت ساکن شهرک‌های گاز و پتروشیمی و همچنین مردم شهرستان جم و شهرستان و استان‌های همجوار به بهره‌برداری برسد.

عبداللهی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عام‌المنفعه در جم در سال جاری ادامه داد: در سال جاری تعداد ۱۶۵ پروژه برای شهرستان در نظر گرفته شده که امیدواریم با همت مسئولان ادارات در موعد مقرر شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌های عظیم باشیم.

این مسئول افزود: اعتبارات امسال در قالب فصول دفاع، فرهنگ و هنر، بهداشت، رفاه، تربیت بدنی، کشاورزی، منابع آب، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی و ساختمان و مسکن (خدمات عمومی) توزیع شده که بیشترین سهم را بخش‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و تربیت بدنی به خود اختصاص داده‌اند.

وی اذعان داشت: در سال تولید ملی اهمیت زیادی به تولیدکنندگان داخلی می‌دهیم و امیدواریم به فضل خدا در عرصه خدمات‌رسانی به نتایج خوبی برسیم.