- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرکی: پیدا کردن جانشین افشین سخت است

فرکی: پیدا کردن جانشین افشین سخت است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: همان افرادی که برای خوش خدمتی لیگ برتر را ۱۸ تیمی کردند باید نسبت به برگزاری جام حذفی پاسخگو باشند.


   حسین فرکی درباره بلاتکلیفی جام حذفی و اینکه حق با باشگاه‌هاست یا تیم ملی، تصریح کرد: ابتدا لازم است یادآوری کنم دوستانی که زمانی برای خوش‌خدمتی لیگ را از ۱۶ تیم به ۱۸ تیم تبدیل کردند باید پاسخگو باشند. ما آنروزها فریاد می‌زدیم که ۱۶ تیمی شدن لیگ کارشناسی شده است و افزایش آن صلاح نیست ولی در نهایت دیدیم که بعضی از مسئولان و دوستان برای خوش خدمتی کار خودشان را کردند.


به گزارش مهر، وی افزود: امروز همان آقایان باید بیایند و جواب بدهند. آنهایی که تیم‌هایی را بالا آوردند تا خودشان را مطرح کنند. آنها حالا جلو بیایند و بگویند این بلاتکلیفی حاصل کار آنهاست. در حال حاضر یکطرف قضیه مصلحت ملی است و یکطرف دیگر حقی است که از باشگاه‌ها ضایع می‌شود.


سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: این بحث مدت‌هاست که فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده است. وقتی حتی در صحبت مسئولان هم در خصوص جام حذفی تناقض وجود دارد حرف زدن ما مهم نیست. به هر حال به شخصه دلم نمی‌خواهد جام حذفی برگزار نشود.


“اگر از ابتدا برنامه ریزی درستی وجود داشت، نه تیم ملی لطمه می‌خورد و نه جام حذفی تعطیل می‌شد”. فرکی با بیان این مطلب تاکید کرد: با این وضعیت اگر جام حذفی هم برگزار بشود آن کیفیت قبل را نخواهد داشت چون این حاشیه‌ها باعث می‌شود خیلی از تیم‌ها این جام را جدی نگیرند و خیلی از تیم‌ها هم از آن انصراف بدهند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور افشین در باشگاه لیل فرانسه گفت: ما منتظر نتیجه نهایی انتقال این بازیکن هستیم. درست است که افشین مهره خوبی است و پیدا کردن جانشین او ساده نیست ولی هر چیزی که به صلاح او و باشگاه باشد دنبال می‌کنم. با نبودن افشین کارمان سخت خواهد شد ولی هیچ وقت مانع پیشرفت یک بازیکن نمی‌شوم.