ایجاد توسعه متوازن فرهنگ و صنعت با کتاب
تاريخ ارسال خبر : 9 نوامبر 2015 | ساعت 10:07 | کد خبر: 34271 | sv224 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از ایجاد توسعه متوازن فرهنگ و صنعت با کتاب خبر داد.انجمن کتابخانه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان با تاکید بر در دسترس بودن کتاب برای مردم تصریح کرد: با تلاش مسئولان و انجام طرح های  کارشناسی شده می توان فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را نهادینه کرد.

نادری از کتاب به عنوان مبدا بسیاری از تحولات در جامعه یاد کرد و افزود: ماهیت وجودی کتاب در آگاهی بخشیدن و سیر تکاملی انسان در مسیر کمال است، و باید به ارزش آفرینی آن در شهرستان بیش از پیش توجه کرد.

وی با اشاره به زیر ساخت های نسبتا خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد، گفت:  تکمیل و تجهیز کتاب خانه ها، و همچنین گسترش دامنه کتاب خوانی بین گروههای مختلف جامعه از مهم ترین برنامه های است، که می تواند تغییرات مثبتی در بلند مدت ایجاد کند.

فرماندار شهرستان به  نقش مهم خانواده در ترویج کتاب خوانی اشاره، و اظهار کرد: با نرم افزاری کردن نگرش ها و ایجاد تغییرات از محیط های کوچک مثل خانواده می توان شاهد رشد عملکردی خوبی در عسلویه بود.

رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان به فراهم نمودن زمینه های لازم جهت بروز خلاقیت ها واستعدادها از طریق کتاب اشاره و تصریح کرد:  باید امکانات لازم جهت آشنایی حداکثری مردم با فرهنگ کتاب خوانی فراهم شود تا جایگاه فرهنگی شهرستان هم پای صنعت رشد و توسعه همه جانبه ایجاد شود.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ