فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه معارفه شد
تاريخ ارسال خبر : 9 نوامبر 2015 | ساعت 20:31 | کد خبر: 34275 | sv323 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” طی آئینی با حضور مسئولین و مقامات نظامی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه معارفه شد.تودیع

به گزارش “عسلویه نیوز”  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان عسلویه اظهار داشت: سپاه و بسیج همواره آماده خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف به مردم است و در عسلویه نیز شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی هستیم.

سردار فتح‌الله جمیری وحدت را به عنوان یکی از مهمترین نیازهای جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استفاده می‌کند و ما باید در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا شیعه افراطی انگلیسی و تکفیری‌های وهابی برای ضربه زدن به اسلام توسط استکبار ایجاد و حمایت می‌شوند.

وی از توسعه خدمات عام‌المنفعه به عنوان سیاست‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و اساسی دارد.

سردار جمیری اضافه کرد: حضور خالصانه و فداکارانه بسیجیان و سپاهیان عزیز را در جنگ تحمیلی شاهد بودیم و بخش زیادی از توفیقات نظام اسلامی در دفاع مقدس مرهون ایثارگری و تلاش بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای جهان با تاسی از انقلاب اسلامی در برابر مستکبران عالم ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی از مهم‌ترین فرهنگ‌ها در نظام اسلامی است که به سراسر دنیا صادر شده است.

 هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه هم در این مراسم با تقدیر اززحمات چند ساله سرهنگ رفعتی ایشان فرمانده ای لایق میر و مدبر و ولایت مدار دانست و ایمان و تعهد و مردمداری او را محبوب مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه کرد و ضمن تبریک انتصاب سرهنگ شریفی برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

نادری فرماندار شهرستان عسلویه  نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات سرهنگ رفعتی خاطرنشان کرد: امنیت پایدار در شهرستان مرهون همدلی نیروهای مسلح و وحدت همه عوامل تاثیرگذار در مقوله امنیت است.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی نیز در این آئین اظهار داشت: در شهرستان عسلویه شاهد وحدت بسیار خوبی بین شیعه و سنی هستیم و مسلمانان این شهرستان با وحدتی مثال‌ زدنی در کنار هم زندگی می‌کنند.

شیخ محمد انزاری ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ خلیل رفعتی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه اظهار داشت: سرهنگ رفعتی بزرگترین منادی وحدت شیعه و سنی است که باید تلاش های ایشان را همیشه و در همه حال ستود.

وی تصریح کرد: ما اهل سنت شافعی هستیم و افتخار می‌کنیم که ایرانی هستیم و رهبرمان امام خامنه‌ای است.

در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سرهنگ خلیل رفعتی، سرهنگ محمود شریفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه معارفه شد.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ