- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نمایشگاه در انتقال تجربیات مفید نقش تعیین کننده ای دارد

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه گفت: معتقدم که در این نمایشگاه بیش از هر چیزی می توان به ارتقاء کاری و تجربیات مفید دست یافت .

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” [1]صمصامی فرد، شهردار عسلویه با تاکید بر اهمیت شرکت شهرداری های سراسر کشور در سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای سراسر کشور ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در این نمایشگاه گفت: شرکت در این نمایشگاه قطعا می تواند مثبت باشد چرا که می توان به واسطه آن به ارتباطات موثر بین شهری دست یافت.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه مدیران شهر می توانند از دستاوردها و پروژه های مفید سایرین باخبر شوند چرا که در حالت عادی به دلیل مسافت و مسائلی از این دست امکان ارتباط تنگاتنگ وجود ندارد. وی ادامه داد: : معتقدم که در این نمایشگاه بیش از هر چیزی می توان به ارتقاء کاری و دستیابی به تجربیات مفید رسید.

 وی درباره برنامه های شهرداری عسلویه برای ارائه در نمایشگاه گفت: سعی می کنیم فناوری ها و پروژه هایی را به این نمایشگاه عرضه کنیم که قابلیت استفاده سایرین را داشته باشد در واقع تاکید بر خلاقیت و نو بودن کار در این بخش بیشتر است چرا که کارهای کلیشه ای قابلیت عرضه و استفاده را ندارند.

 شهردار عسلویه تصریح کرد: پروژه آب نمای موزیکال یکی از طرح هایی است که در سال جاری به اجرا گذاشته شد وبا استقبال مردم شهر رو به رو شد. این طرح که از لحاظ اجرا بسیار به پارک آب و آتش تهران نزدیک است ویژگی های خاص و منحصر به فردی برای اجرا در سایر شهرها دارد.

 صمصامی فرد بیان کرد: طرح دریاچه شهر نیز یکی از پروژه هایی است که قابلیت ارائه را دارد چرا که این دریاچه توسط متخصصین امر و با استفاده از آب دریا ایجاد شده است و یکی از مکان های تفریحی و منحصر به فرد شهر را ایجاد کرده است