مدیرکل منابع طبیعی استان با فرماندار عسلویه دیدار کرد
تاريخ ارسال خبر : 10 نوامبر 2014 | ساعت 12:45 | کد خبر: 32399 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به شریفی مدیرکل سازمان منابع طبیعی استان و هیئت همراه با تاکید بر ایجاد فضای سبز این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان عسلویه در مناطق نفت خیز حضور دارد و از حساسیت خاصی با توجه به اینکه عنوان پایتخت اقتصادی انرژی را یدک می کشد و همواره از مسئولین و وزرای کشور استقبال می کند ایجاب می شود منابع طبیعی توجه خاصی به فضای سبز منطقه داشته باشد.
فرماندار عسلویه افزود: در خصوص ایجاد فضای سبز فرمانداری عسلویه این آمادگی را دارد که زمینی به مساحت ۱۰۰هکتار در اختیار منابع طبیعی قرار دهد تا این سازمان نسبت به ایجاد و گسترش فضای سبز در این شهرستان اقدام نماید.
وی افزود: امیدواریم حوزه نفت که طبق فرمایشات و تاکیدات  مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بایستی توجه ویژه ای به این شهرستان شود شاهد تعامل همه جانبه ای از سوی وزارت نفت باشیم که الحق و الانصاف با روی کار آمدن زنگنه توجه ویژه ای به محیط پیرامونی حوزه نفت داشته اند و امیدواریم شاهد گسترش فضای سبز منطقه در آینده نیز باشیم.
اسماعیلی افزود: حضور نماینده منابع طبیعی و استقرار این اداره در شهرستان عسلویه از نیازهای ضروری و خواسته های به حق مردم منطقه است که با حضور مدیر کل و هیئت همراه در این شهرستان شاهد استقرار این اداره نیز در آینده ای نزدیک باشیم.
فرماندار عسلویه به مشکلات محدوده شهرستان عسلویه با توجه به اینکه با استان های هرمزگان و فارس همجواری است اشاره کرد وافزود: جهت پیشبرد اهداف این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه هستیم که عدم تعیین محدوده شهرستان عسلویه مزید بر علت بوده و منابع طبیعی در این راستا می تواند نقش انکار ناپذیری در تعیین محدوده شهرستان ایفا نماید.
در ادامه شریفی مدیر کل منابع طبیعی به تشریح برنامه های صورت گرفته در سطح شهرستان پرداخت و مطالبی در این زمینه ایراد نمودو ابراز امیدواری کرد با وجود فرماندار عسلویه مشکلات این شهرستان در خصوص سندسازی اراضی و استقرار اداره منابع طبیعی در این شهرستان بطور کل مرتفع گردد.

 

 

 

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ