تشکیل جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان باحضور فرماندار
تاريخ ارسال خبر : 10 نوامبر 2014 | ساعت 12:54 | کد خبر: 32403 | sv163 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز دیگر بی سوادی زیبندهاسماعیلی فرماندار نیست، خاطر نشان کرد : ریشه کنی بی سوادی یکی از آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست و این موضوع همراه مورد توجه مسئولین بوده است .وی با اشاره به وضعیت علمی و فرهنگی شهرستان ، تاکید کرد بی سوادی باید در شهرستان ریشه کن شود و مسئولان آماده هرگونه کمک و همکاری در این زمینه می باشند و خانواده باید در این امر جدی باشند.
وی تصریح کرد : برای موفقیت نسبت به این موضوع باید آمار دقیقی از افراد بی سواد ارائه شودو پس ازآن با تمام ظرفیت و امکانات موجود برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
فرماندار عسلویه در بخش دیگری از سخنانش به اردوی راهیان نور  دانش اموزی اشاره و خاطر نشان کرد : اردوی راهیان نور یکی از موثر ترین برنامه ها  برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداو ترویج فرهنگ جهاد ،ایثار و شهادت و از خود گذشتگی است.
وی تاکید کرد : کاروان راهیان نور یادآور روزهای دفاع مقدس است که اقشار مختلف مردمی بویژه جوانان و دانش آموزان باید نهایت استفاده از این فضای معنوی را ببرند و قطعاً حضور در این مناطق تاثیر عمیق روحی بر جوانان می گذارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ