- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه بوشهر :سرکردگان استکبار جهانی با تهدید نظامی و تحریم های مختلف نمی توانند ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند

استکبار جهانی فکر نکند که اگر حمله به ایران اسلامی کنند ما تنها هستیم بلکه تمام سرزمین های اسلامی و بلکه در خود سرزمین های متجاوزان نیز مردمی که بر علیه آنها قیام کرده اند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: سرکردگان استکبار جهانی و سردمداران جنابت بین المللی خود می دانند که با تهدید نظامی و تحریم های مختلف نمی توانند ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

وی یادآورشد:اینان خود می دانند که جببه دین ستیز که در صدر تاریخ بشریت توسط نمرودها ، فرعونیان و ابوجهل ها تشکیل شده بود را به میراث برده اند.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: در مقابل آنها نیز جبهه دینی به رهبری فرزند زهرا (س) کسی که نماد عزت اسلامی و اقتدای علوی است قرار دارد.

صفایی بوشهری ادامه داد: استکبار باید بداند همان لشکری که در غزوه احد مشرکان را شکست داد، در خیبر یهودیان و در خندق نیز تمام احزاب را شکست داد الان تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده نبرد و نابودی استکبار است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی فکر نکند که اگر حمله به ایران اسلامی کنند ما تنها هستیم بلکه تمام سرزمین های اسلامی و بلکه در خود سرزمین های متجاوزان نیز مردمی که بر علیه آنها قیام کرده اند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

امام جمعه بوشهر بااشاره به اینکه استکبارجهانی همچون سیب کرم خورده ای است که بزودی از درخت فرو خواهد افتاد

گفت: ایران اسلامی تهدیدهای نظامی بسیار دیده است اما با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و با پشتوانه مردمی همواره استوار مانده است.

صفایی بوشهری روز حمایت از بیماران کلیوی و روز جهانی دیابت را یادآورشد و افزود:مسوولان باید تهمیداتی فراهم کنند تا خانواده های بیماران افزون بر مشکلات جسمی و روحی بیماران خود از تنگناهای مادی نیز رنج نبرند.

وی گفت: برخی از این انجمن ها در استان بوشهر حتی فضای مناسب برای جلب مشارکت مردم و خدمات دهی به بیماران نیز در اختیار ندارند.

امام جمعه بوشهر عید غدیر را عید آسمانی ولایت امام علی (ع) دانست و یادآورشد: مسوولان با حمایت از هیات های مذهبی زمینه برگزاری برنامه های دانش بنیان و ولایی را در استان بوشهر فراهم کنند.

وی به روز کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه زمینه بالندگی و رشد کشور را فراهم خواهد کرد.