- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمی با وجود مصدومیت روی نیمکت بنشیند

 بازیکن تیم ملی از کی‌روش خواست علی کریمی را با وجود مصدومیت در دیدار روز چهارشنبه با ازبکستان روی نیمکت بنشاند.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00942501.gif
حسین ماهینی پیش از شروع تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط خودش گفت: از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. بعد از پیروزی برابر کره شرایط تیم بسیار خوب است. اگر ازبکستان را ببریم ۸۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی خواهیم کرد. برای برد برابر ازبکستان همه آماده هستند و به جز چند بازیکن مصدوم مشکل دیگری نداریم.

به گزارش فارس،وی افزود: از امروز یا فردا ازبکستان را آنالیز می‌کنیم. هواداران در بازی با کره پشتوانه ما بودند و به عنوان یار دوازدهم به نحو احسن تیم ملی را مورد حمایت قرار دادند. در این دیدار هم به این حمایت و حضور هواداران نیاز داریم.

ماهینی خاطرنشان کرد: در راه جام جهانی نباید تیمی را دست کم بگیریم و همه با قدرت در میدان حاضر می‌شوند. ازبکستان تیم قدرتمندی است و با قدرت و تمرکز کافی باید مقابل این تیم حاضر شویم. در بازی رفت با یک بازی با برنامه و با تمرکز از موقعیت‌‌مان در بهترین وقت ممکن استفاده کردیم و ازبکستان پس از گل ما وقت جبران نداشت. کره را با یک همبستگی از پیش رو برداشتیم و در این دیدار با همان همبستگی به دنبال کسب امتیاز هستیم.

وی در مورد مصدومیت علی کریمی اظهار داشت: وجود علی کریمی برای هر تیمی لازم است. او با وجود مصدومیت هنگام ناهار کنار بچه‌ها حاضر می‌شود و برای همه حضورش دلگرمی است. از کی‌روش می‌خواهیم کریمی را روز بازی با ازبکستان روی نیمکت بنشاند چرا که حضور او برای بازیکنان انگیزه و دلگرمی به همراه می‌آورد.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه آیا به عنوان یار ثابت در میدان برابر ازبکستان حضور خواهد یافت،‌ گفت: در تیم ما یک همبستگی خوبی وجود دارد و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی می‌کند. در دیدار برابر کره دیدید نیمکت نشینان با استرس کنار نیمکت ایستاده بودند و بازی را دنبال می‌کردند. این نشان از همبستگی تیم ملی دارد و برای کسب موفقیت و پیروزی وجود چنین یکدلی مهم است.