فخرالدینی: راه قهرمانی برای تراکتور هموار است
تاريخ ارسال خبر : 11 نوامبر 2013 | ساعت 15:01 | کد خبر: 29475 | sv93 | چاپ این مطلب

مدافع راست تراکتور و بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نوعی پس از مصدومیتش توانست دوباره خودش را به روزهای اوجش برساند و با انجام بازی های خوب حتی به پوشیدن پیراهن تیم ملی امیدوار شد.فخرالدیی
  
میلاد فخرالدینی که انتهای فصل را خیلی خوب تمام کرد در مصاحبه با سایت گل از شرایط خودش و تراکتور می گوید.

اوضاع و احوال در تعطیلات؟

شرایط خوبی داریم و فقط کمی ذهنمان درگیر بازی با استقلال است چرا که در آن بازی می توانستیم برنده باشیم اما خب قسمت نشد،فعلاً در تعطیلات هستیم و من هم در کرمان به سر می برم البته آقا مجید گفتند حتماً روزی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه خودمان انفرادی تمرین کنیم تا از امادگی دور نشویم تا تمرینات گروهی شروع شود و آماده شویم برای بازی با پرسپولیس و خیلی به این بازی خوشبین هستیم.

بازی با پرسپولیس؟

خب این بازی هم مثل بازی با استقلال برای حساس است چرا که ما رقبایی هستیم که برای قهرمانی می جنگیم.این بازی ۶ امتیاز دارد مثل بازی با سپاهان و فولاد.

از عملکرد خودت راضی هستی؟

من از هفته هشتم به تیم اضافه شدم و بعد از یک عمل سخت که روی زانوی خودم انجام دادم فکر کنم در مجموع عملکرد خوبی داشته ام البته در این زمینه باید آقا مجید نظر بدهد و بگوید از من راضی است یا خیر.

قهرمانی تراکتور؟

شرایط برای ما هموار است،البته باید از لحاظ مدیریتی بیشتر حمایت شویم تا این مسیر هموارتر شود.

ما تیم خیلی خوبی داریم وا با داشتن بازیکنان بزرگ و حضور مربی خوبی مثل جلالش و از همه مهمتر داشتن تماشاگران بی نظیرمان می توانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

تیم ملی؟

قبل از مصدومیتم در غرب آسیا دعوت شدم و بازی های خوبی هم انجام دادم اما نمی دانم چرا بعد از آن دیگر کی روش مرا دعوت نکرد چرا که من امیدوار بودم دعوت شوم اما خب نظر ایشان بود و من هم احترام می گذارم اما در کل فکر می کنم حضور بازیکنانی مثل من کریم انصاری فر،بختیار رحمانی،پیام صادقیان و حاج صفی می تواند خیلی به تیم ملی کمک کند و در جام جهانی هم با توجه به سن و سال ما با عث حضور ما در باشگاه های بزرگ اروپایی شود.

الگوی تو در دفاع راست؟

سعی می کنم از همه چیزی یاد بگیرم اما آلوز در دنیا بی نظیر است در واقع من خودم را دنی آلوز ایران می دانم.

پیشنهاد از استقلال؟

بله تماس هایی بوده اما من بازیکن تراکتور هستم و تا آخر فصل هم قرارداد دارم و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده ام.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ