- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شعب بانک ملی بوشهر به کما رفت

در حالی که از آغازین ساعات بامداد امروز تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم به منظور پیگیری کارهای بانکی به شعب بانک ملی در شهر بوشهر مراجعه کردند متوجه نقص در سیستم بانکی این شعب شدند .
این اختلال در سیستم بانکی که مدعی بانکداری جهان اسلام می باشد سبب گردید که تا زمان مخابره خبر در ساعت ۱۱:۳۰ مشتریانش به کما رفتن این بانک را به نظاره بنشینند و هیچگونه پاسخ مناسبی را از مسئولان این بانک در شعب مختلف شهر بوشهر دریافت نکنند .
به نظر می رسید که اتفاقات اخیر که هنوز سایه ای از بی اعتمادی به نظام بانک داری را در اذعان عمومی همراه دارد زمینه ترمیم با ارائه خدمات مطلوب بانکداری را بیش از این فراهم سازد که کارکرد این بانک در اولین روز هفته در بوشهر نه تنها نمودی از این تلاش برای بهسازی ارتباط و تعامل با مشتریانش را نشان نداد بلکه صرفا با گفتن ” سیستم offlin است” ره آوردی جزء ابطال زمان ، برهم زدن برنامه های مردم  و نداشتن اعتماد به این سیستم را در پی داشت .
اگر چه با نگاهی گذرا به هر گوشه ای از شهر بوشهر به سهولت رقابت بانک های دولتی برای زیباسازی ساختمان هایشان را به وضوح مشاهده می کنید ، که در جایش یرای سرویس دهی مطلوب تر شاید کاری نیکو جلوه دهد اما در عمل دیده می شود که بدلیل سرگردان کردن بیشتر مردم با نداشتن برنامه و پشتیبان مشخص توسط این بانک ها زمینه ایجاد بسترهای ناامیدی را روز به روز افزایش داده است .
عملکرد امروز بانک ملی در بوشهر مطمئنا ذهن عصبانی مشتریانش را تا مدت ها به خود مشغول می کند هرچند که نباید از اختلال های ایجاد شده در دیتا و اینترنت استان بوشهر که می تواند در این راستا نقش معناداری در یک سکوت خاموش مسئولان مخابرات استان داشته باشد به راحتی گذشت .

ارم نیوز