- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حوزه‌های فرهنگی، حمایتی و اشتغال لازمه تحقق تحکیم خانواده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد گفت: تامین و تکمیل سه حوزه فرهنگی، حمایتی و اشتغال لازمه تحقق بحث تحکیم خانواده است.


به گزارش “عسلویه نیوز” علی موفق‌منش صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد خاطر نشان کرد: این نهاد وظایف و ماموریت‌های متعددی در جامعه بر عهده دارد و رسیدگی به وضعیت مستمندان و نیازمندان جامعه در عرصه‌های مختلف از اساسی‌ترین و محوری‌ترین مسئولیت‌هایی است که این نهاد عهده‌دار است.

موفق‌منش با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای تحکیم بنیاد خانواده کوشا باشند بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف فراوانی را در راستای تحکیم بنیان خانواده ترسیم کرده و تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها مکلف هستند این اهداف را به سرانجام برسانند و توان خود را برای تحقق آن به‌کار گیرند.

وی تهیه امکانات لازم و برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف عملیاتی را از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی در تحقق اهداف و برنامه‌ها وظایفی مهم عهده‌دار هستند و یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی تهیه امکانات لازم و برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف عملیاتی است.

این مسئول با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام دینی و اسلامی است اذعان داشت: رسالت کمیته امداد امام خمینی یک رسالت دینی و اسلامی و در راستای محرومیت‌زدایی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد عنوان کرد: مهم‌ترین و بیشترین رویکرد کمیته امداد امام خمینی تحقق اهداف فرهنگی و هنری و از ابزارها و امکانات متعددی در این راستا بهره می‌بریم.

موفق‌منش ابراز داشت: تحکیم خانواده و توجه به خانواده ابعاد مختلفی دارد که بیشترین آن در حوزه فرهنگی و اشتغال ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی، حمایت و اشتغال سرفصل‌های مختلفی در امداد تعریف شده است، ادامه داد: تامین و تکمیل سه حوزه فرهنگی، حمایتی و اشتغال لازمه تحقق بحث تحکیم خانواده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظام جامع آموزشی خانواده در سال‌های اخیر با استفاده از تجارب گذشته و فطرت اندیشمندان و متفکران طراحی و عملیاتی شد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهر سعدآباد با اشاره به اینکه فعالیت‌های زیادی را در قالب طرح نظام جامع برگزار کرده‌ایم اذعان داشت: در همین راستا یک خیر فرهنگی ۷۰ بسته فرهنگی را به ۷۰ مددجوی نظام جامع اهداء کرد.