- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افتتاح دفتر دبیر تشخیص مصلحت نظام در بوشهر

مشاور ارشد دکتر رضایی تصریح کرد : مردم شریف ایران باید خود رابرای یک انتخاب حساس آماده کنند چون با آزمون وخطا به نتیجه نخواهیم رسید .

 

به گزارش “عسلویه نیوز” با حضورسردار اسدی مشاوردبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  دفتر ارتباط مردمی دکتر محسن رضایی در استان بوشهر افتتاح گردید .

در این آیین که تعدادی از چهره های شاخص سیاسی استان حضور داشتند جهت تسهیل در ارتباطات مردمی با دکتر رضایی این دفتر در بوشهر افتتاح شد .

سردار شریف اسدی به عنوان یکی از سخنرانان این نشست با اعلام این که هم دلی و وحدت  باید بر اساس منوبات مقام معظم رهبری در دستور کار قوای سه گانه کشور قرار گیرد گفت :  فضای سیاسی کشوربیش از گذشته نیازمند تعامل و هم فکری این سه قوه می باشد تا دشمن نتواند با ورود به شکاف بین مسئولین رده اول کشور ضربه ای به نظام وارد کند .

وی مدیریت صحیح کشور را تنها راه برون رفت از تحریم های کنونی ذکر کرد و اظهار داشت : نقش ملت به مثابه عملکرد در خور تحسین در دوران دفاع مقدس در این دوره که از آن به دفاع اقتصادی تعبیر می شود نیزغیر قابل اغماض است .

وی در خصوص ورود محسن رضایی به  انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گفت : با توجه به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در سفر اخیر به استان خراسان شمالی ، ورود به انتخابات کمی زود است .

مشاور ارشد دکتر رضایی تصریح کرد : مردم شریف ایران باید خود رابرای یک انتخاب حساس آماده کنند چون با آزمون وخطا به نتیجه نخواهیم رسید .

وی اضافه کرد : مشکلات بزرگ کشورفقط بدست  آدمهای بزرگ قابل حل است.