- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاکا: فالکائو یک بازیکن فوق العاده است

 ستاره برزیلی از رابطه صمیمانه ای که با ستاره کلمبیایی اتلتیکومادرید دارد صحبت کرده است.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00014352.jpg

  ریکاردو کاکا، فوروارد برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به تمجید از رادامل فالکائو، مهاجم کلبیایی تیم اتلتیکومادرید پرداخته است.

 این صحبت ها درحالی مطرح شده که تیم های ملی برزیل و کلمبیا روز ۵شنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند و اتلتیکومادرید و فالکائو هم یکی از رقبای سرسخت رئال در رقابت های لالیگاست. حالا کاکای ۳۰ ساله در صحبت هایی به تمجید از قابلیت های فوتبالی فالکائو پرداخته است.

 به گزارش گل، کاکا به لانس گفت:« رادامل فالکائو یک بازیکن بامهارت و فوق العاده است. او یکی از دوستان خوب من است و گاهی وقتها در مادرید او را می بینم. ما دوستان خانوادگی هستیم و امیدوارم که این رابطه خوب برای مدتی طولانی پایدار بماند.»

 حالا در روز ۵شنبه تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه مقابل کلمبیا قرار خواهد گرفت و کاکا و فالکائو بار دیگر مقابل هم بازی خواهند کرد. کاکا درمورد این بازی دوستانه گفت:« کلمبیا بازیکنان فوق العاده ای دارد و ما باید برای پیروزی در این بازی در اوج آمادگی باشیم. من ازاینکه در دوبازی اخیر بازی کرده ام حس خیلی خوبی دارم. البته جایگاه من در ترکیب تیم قطعی نیست. من در بازیهای اخیر خوب بودم ولی هنوز باید کارهای زیادی برای تیم ملی انجام دهم.