- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجازات مرگ برای قاتل دختر کر و لال

عامل قتل یک دختر کر و لال در ایستگاه آخر قضایی به مجازات مرگ محکوم شد.

به گزارش ایران صبح روز ۱۶ مرداد سال گذشته مردی مأموران پلیس کمال شهر کرج را در جریان ناپدید شدن ناگهانی دختر کر و لالش به نام زهره قرار داد. وی گفت که دختر ۲۲ ساله‌اش روز گذشته برای رفتن به مدرسه باغچه‌بان از خانه خارج شده و هر چه منتظرش شده‌اند از مدرسه بازنگشته است. در حالی که تجسس‌های پلیسی برای یافتن دختر جوان آغاز شده بود، مأموران کلانتری ۲۴ کمالشهر جسد سوخته یک زن را در حاشیه شهر پیدا کردند.

در نخستین گام از تجسس‌ها، کارآگاهان دریافتند مشخصات جسد سوخته با نشانی‌های دختر کر و لال مشابهت دارد و همین کافی بود تا راز گم شدن زهره فاش شود. تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در تجسس های خود به مرد جوانی به نام یوسف ۲۴ ساله برخوردند. بررسی‌ها نشان داد همزمان با جنایت یوسف به همراه زن، مادر و کودک خردسالش خانه‌شان را ترک کرده و گریخته است. یوسف که به مشهد گریخته بود باز توانست از چنگال پلیس بگریزد تا اینکه وقتی وی با اتوبوس مسافربری از مشهد راهی لنگرود بود، در ایست بازرسی به دام افتاد.

یوسف بعد از دستگیری خیلی زود اعتراف کرد و گفت: عصر روز حادثه در مسیر رفتن به خانه بودم که متوجه شدم زهره کنار خیابان ایستاده است. بعد از اینکه فهمیدم کر و لال است، فکر شیطانی به ذهنم رسید و با بهانه‌ای وی را به خانه یکی از دوستانم به نام حامد ۲۵ ساله کشاندم و نیت شوم خود را عملی کردم و بعد وی را در خیابان رها کردم. این مرد افزود: من در آپارتمان دوستم بودم که متوجه شدم زهره از همسایگان سراغ من را می‌گیرد. وقتی به کوچه رفتم وی را در حالی که گریه می‌کرد و با انگشتش مرا به همسایه‌ها نشان می‌داد دیدم. زهره به سمتم آمد و با اشاره فهماند که از من شکایت می‌کند. من از وی خواستم تا به خانه‌اش برگردد اما به حرفم گوش نداد. 

بنابراین وی را به نقطه خلوتی اطراف شهر کشاندم و در فرصت مناسبی با چاقویی که به همراه داشتم و با وارد کردن ضرباتی به گردن و سینه‌اش به قتل رساندم. بعد از آن راهی پمپ‌بنزین شدم و بعد از گرفتن بنزین، جسدش را به آتش کشیدم و به خانه برگشتم تا اینکه دستگیر شدم. این مرد پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به قصاص نفس محکوم شد.