اجرای همزمان ۱۹۶ پروژه ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 14 نوامبر 2015 | ساعت 9:36 | کد خبر: 34281 | sv232 | چاپ این مطلب

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۱۹۶ پروژه ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و عمران شهری و روستایی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان استان است و در سال گذشته و امسال شاهد اجرای پروژه‌های مهمی در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر هستیم.

وی افزود: تاکید بسیار زیادی بر افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی داریم و استاندار بوشهر تاکید دارد که در کنار سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها، کیفیت اجرای پروژه‌ها نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال طرح‌های ۱۵ گانه امید در مناطق محروم و در شهرهای مختلف استان در حال اجراست و انتظار داریم بخش مهمی از این پروژه‌ها امسال تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

باستی تصریح کرد: تکمیل بوستان‌های امید روستایی با جدیت در دستور کار قرار دارد و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دفتر امور روستایی استانداری و با نظارت دفتر فنی استانداری، این پروژه‌ها در دست اجرا هستند.

وی از اجرای همزمان ۱۹۶ پروژه ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: هم‌اکنون چمن مصنوعی فوتبال در ۱۹۶ شهر و روستای استان بوشهر در دست اجراست که تا دهه فجر شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعداد ۷۸ زمین چمن فوتبال در روستاهای استان در ۱۰ شهرستان در دست اجراست و تعداد ۱۱۸ زمین چمن مصنوعی نیز در شهرهای مختلف و در محله‌های مختلف شهرها در دست اجراست./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ