تکمیل و تجهیز خانه ریاضیات در پایتخت انرژی کشور
تاريخ ارسال خبر : 14 نوامبر 2015 | ساعت 9:47 | کد خبر: 34283 | sv251 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تکمیل و تجهیز خانه ریاضیات در پایتخت انرژی کشور خبر داد.ریاضیات

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” علیرضا ایاز سنگی‌فرد در نشست مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه استعدادهای درخشانی در علوم مختلف دارد و دانش‌آموزان این شهرستان در صورت توجه بیشتر می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند.

وی افزود: امسال با توکل بر خدا و با حرکت دسته‌جمعی در راستای کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت گام برداشتیم و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان عسلویه به اهمیت علم ریاضی اشاره کرد و یادآور شد: ریاضیات بدون تردید مادر علوم بوده و امروزه اهمیت علم و فناوری در تمام دنیا اثبات شده است.

سنگی‌فرد ابراز داشت: مطالعه و ریشه‌یابی علل ضعف‌های آموزشی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بخش آموزش است که باید در این مسیر از تمام ظرفیت و توان موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روش تدریس در نظام تعلیم و تربیت گفت: معلمان و آموزگاران شهرستان عسلویه باید با روش تدریس صحیح، ذهنیت دانش‌آموزان را تغییر دهند و با روش‌های ابداعی و نو، دانش‌آموزان را به فراگیری این علم تشویق کنند.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تکمیل و تجهیز خانه ریاضیات در پایتخت انرژی کشور خبر داد و افزود: راه‌اندازی خانه ریاضیات گامی در راستای بهبود وضعیت علمی در بین دانش‌آموزان این شهرستان است که به‌زودی محقق می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ