مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی نباید تعلل کنند
تاريخ ارسال خبر : 14 نوامبر 2015 | ساعت 10:20 | کد خبر: 34286 | sv196 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی نباید تعلل کنند.امام جمعه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، مباحث سبک زندگی اسلامی را متذکر شد و اظهار داشت: تعلیم و تربیت اسلامی فرزندان از حقوقی است که بر گردن والدین است و اگر فرزندان بر ملاک و آموزه‌های دینی تربیت شوند خیر دنیا و آخرت نصیب والدین می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب همسر مناسب برای فرزندان از وظایف و مسئولیت‌های والدین است افزود: البته انتخاب همسر مناسب در این دوران اندکی سخت شده است، روایت است که پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود «وای بر فرزندان آخرالزمان از دست پدران‌شان»، سئوال کردند پدران مشرک یا دین‌دار؛ حضرت فرمود «پدران دین‌دار و مومن که نسبت به فرزندان خود بی‌اهمیت هستند».

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشگاهیان اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب در این دیدار بیاناتی داشتند و در مجموع از دانشگاه‌ها راضی هستند و اعتقاد عمیقی به دانشگاه دارند و مدیریت و تدریس در دانشگاه برایشان مهم است.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: حضرت آقا گلایه‌هایی هم داشتند، سرعت پیشرفت علمی را ناکافی دانستند و بر لزوم جبران این نقیصه تاکید کردند.

وی بیان کرد: حضرت آقا فرمودند بعضی از افراد در دانشگاه می‌گویند این پیشرفت‌های علمی دروغ است که این یا از سر ناآگاهی است یا از روی غرض؛ اگر دروغ است چرا رژیم صهیونیستی از پیشرفت علمی ایران اظهار نگرانی می‌کند.

امام جمعه عسلویه گفت: رهبر معظم انقلاب درباره اجرای اقتصاد مقاومتی هم فرمودند در اجرای اقتصاد مقاومتی آن چیزی که باید اتفاق بیفتد حاصل نشده و تازه مسئولین دولتی دارند گزارش شروع کار می‌دهند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: برای دولتی در نظام اسلامی که موضوعی حیاتی و مهم مثل اقتصاد مقاومتی را با این دید انجام دهد باید آستین بالا بزنیم و وارد میدان عمل شویم.

وی افزود: رهبر انقلاب در موضوع فرهنگی در دانشگاه هم فرمودند که بعضی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند و در واقع کار فرهنگی این است که جوان را مومن و انقلابی بار بیاوریم و بدون تردید سعادت دانشگاه در پرتو عملی شدن فرمایشات رهبر عزیز است.

هاشمی‌نژاد به ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: این روز مصادف با درگذشت علامه طباطبایی است که یاد آن مرد بزرگ و مفسر بزرگ و ارزشمند قرآن را گرامی می‌داریم؛ این شخصیت بزرگوار خصوصیات عجیبی داشتند با معنویت پیش می‌رفتند و شب‌ها کم می‌خوابیدند و زیاد نماز می‌خواندند و دایم در حال ذکر بودند و یقینا با امام معصوم(ع) ارتباط داشتند.

وی با تقدیر از همکاری مدیران پارس جنوبی با برنامه‌های فرهنگی گفت: از مهندس یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خاطر حضور در برنامه‌های مختلف و کمک و همکاری که با دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه دارد تشکر می‌کنم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ