- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان رازی عسلویه

“عسلویه نیوز” از ابتدای سال تا کنون ۴۶ میلیارد تومان از طرف شورای راهبردی پتروشیمی های تولیدی منطقه عسلویه در جهت مقابله با بیماری کرونا هزینه شده است/برای شروع به کار بیمارستان ١١٠ تختخوابی رازی عسلویه به همت مدیران پتروشیمی های تولیدی مبلغ ١٠ میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته شده است/ما باید قدران مردم عسلویه باشیم/هر کس هم که کوتاهی می کند یقیناً یک جای گلویش را خواهند گرفت و باید جوابگو باشد/اختصاص این بودجه ها ربطی به عوارض آلایندگی و تعدیه مالیاتی ندارد. [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس عسلویه عصر امروز در حاشیه اهداء مرحله دوم تجهیزات پزشکی به بیمارستان نبی اکرم و شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: شهرستان عسلویه و شهرهای اطراف استحقاق و لیاقت این را دارد که توجه ویژه‌ای بهش شود هر کس هم که کوتاهی می کند یقیناً یک جای گلویش را خواهند گرفت و باید جوابگو باشد که چرا تونستی و کاری نکردی ممکن است بعضی ها توان این کار را نداشته باشند یا هم کارهای انجام دادند که مردم باید اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند.

مهندس حسنی اظهار داشت:این اقداماتی که از طرف شورای راهبردی انجام شده که واقعاً برای مردم عسلویه ناچیز و خیلی کم است به همت مدیران شرکت های پتروشیمی تولیدی انجام شده است.

از ابتدای سال ۴۶ میلیارد تومان از طرف شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در جهت مقابله با بیماری کرونا در دبیرخانه شورا تصویب شد که عمده آن ب خرید تجهیزات پزشکی بوده است مرحله اول و دوم آن توزیع شده است و مرحله سوم هم به زودی توزیع خواهد شد با اولویت شهرستان های جنوبی الخصوص شهرستان عسلویه در مرحله اول تجهیزات پزشکی به شهرستان دشتستان و دشتی اختصاص دادیم که تحویل بیمارستان های این دو شهرستان گردیده است مبلغی هم برای خرید بسته های معیشتی اختصاص دادیم که چندی پیش خریداری و در اختیار نهاد های حمایتی چهار شهرستان جنوبی قرار گرفته و توزیع شده است.

مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس عسلویه خطاب به مسولین شهرستان تا زمانی که در منطقه و در خدمت مردم هستم من را رها نکنید این کار را کنید مدیون مردم هستید برای شروع به کار بیمارستان ١١٠ تختخوابی رازی عسلویه به همت مدیران پتروشیمی های تولیدی مبلغ ١٠ میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته ایم این مبلغ ربطی به عوارض آلایندگی ندارد و باز هم کمک خواهیم کرد بیمارستان عسلویه تعهد ما است و پای این قضیه هستیم مسولین شهرستان هم تلاش کنند هرچه سریعتر مجوزهای لازم را اخذ کنند تا هرچه زودتر مردم عسلویه صاحب بیمارستان مجهزتر با امکانات بیشتری شوند مردم خیرین و دیگر شرکت های منطقه هم باید پای کار بیایند و در ساخت بیمارستان جدید کمک کنند برای ایجاد درمانگاه تخصصی شهری هم سال گذشته یک سری قول های داده ایم که این هم پیگیری خواهیم کرد.

شورای راهبردی پتروشیمی های برای دانشکده فنی مهندسی جم ١۶ میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته است و از مبلغ سه میلیارد هزینه کرده است برای دیگر پروژه های عمرانی هم در حدی که بتوانیم کمک خواهیم کرد.

مرکز فرهنگی در عسلویه نداریم یک مرکزی هم نیمه کاره ساخته شده و نا تمام است شورای راهبردی عزم خود را جزم کرده تا کمک های به این مرکز کند تا پس از این همه سال مردم شهرستان عسلویه صاحب یک مرکز فرهنگی و هنری بشوند.

این هزینه های که شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس عسلویه به زیر ساخت های منطقه اختصاص می دهند نه از بودجه عوارض آلایندگی و نه از تعدیه مالیاتی است.

شورای راهبردی پتروشیمی ها دغدغه این را دارد که تا در منطقه کارهای زیر بنایی انجام دهد تا مردم منطقه از آن استفاده کنند و یک خدا پدر بیامرزی که مردم می گویند برای پتروشیمی چی ها ارزش دارد.

مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی منطقه عسلویه از همه مسولین خواهش میکنم من را درگیر کارهای جاری کارت دوست هزار تومانی و کارهای کوچک و ناچیز نکنید بگذارید من به مسائل اصلی زیر بنایی و زیر ساختی که تا جایی در بضاعتم هست رسیدگی کنم و شما هم به من کمک کنید تا بتوانیم زیر ساخت های منطقه را توسعه بدهیم مدیران عامل هم با این قضیه موافق هستند.

انتهای پیام/م.م

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews [2]*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn [3]*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official [4]*