- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

درخواست رونالدو از هواداران برزیلی

 دو اسطوره بزرگ فوتبال دنیا و دوسفیر سازمان ملل، امسال برای انجام بازی سالانه شان برای مبارزه با فقر در برزیل به میدان خواهند رفت.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00007164.jpg

   رونالدو لوئیس نازاریو د لیما، اسطوره سالهای نه چندان دور تیم ملی برزیل از هواداران برزیلی خواسته تا به زین الدین زیدان احترام بگذارند.

 زیدان و رونالدوسفرای خیریه سازمان ملل هستند که هرساله برای جمع آوری کمک برای مبارزه با فقر، یک بازی دوستانه را ترتیب می دهند. امسال قرار است این بازی در روز ۱۹ دسامبر در پورتو آلگره برزیل برگزار شود و رونالدو ستاره یک تیم و زیدان ستاره تیم حریف خواهد بود و بازیکنان سرشناس زیادی هم دراین بازی شرکت خواهند کرد.

 به گزارش گل، رونالدو حالا در صحبت هایی گفته: «برزیلی ها مردمان مهمان نوازی هستند و زیدان هم یک بازیکن خیلی بزرگ بوده و همه این را می دانند. همه ما می دانیم که چطور باید فوتبال او را تحسین کنیم.»

 این بازی برای جمع آوری پول برای کمک رسانی درمسیر مبارزه با فقر است ولی رونالدو درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که در حقیقت یک بازی بی حال را شاهد نخواهیم بود و او و زیدان برای رقابت با هم مبارزه خواهند کرد. او دراین باره گفت:« این مسابقه در حقیقت یک رقابت بزرگ است. من و زیدان طوری برای مال خود کردن توپ می جنگیم که انگار این آخرین فرصت ماست. حالا خواهید دید که حرف من واقعیت دارد. این یک بازی نمایشی، مثل آن بازیهایی که در پایان هر سال برگزار می شود، نخواهد بود… ما از بازیکنان خواسته ایم تا جدی بازی کنند، خوب بازی کنند و عدالت را رعایت کنند.»