- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است

“عسلویه نیوز” وزیر نفت، بهداشت و درمان را جزء الزامات صنعت نفت عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است

به گزارش “عسلویه نیوز” رستم قاسمی ظهر امروز در افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان جم اظهار داشت: بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است و در کنار این صنعت عظیم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده حضوری پررنگ دارند.

وی افزود: با فراهم شدن خدمات بهداشتی و درمانی از سوی صنعت نفت، ساکنین مجاور مناطق نفت و گاز نیز از این خدمات درمانی برخوردار می‌شوند.

وزیر نفت تصریح کرد: صنعت نفت به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و خدمات رفاهی و بهداشتی و درمانی مراکز وابسته به صنعت نفت در واقع به مردم و ساکنان بومی نیز تعلق دارد و همه می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرستان جم نیز اظهار داشت: توجه صنعت نفت به شهرستان‌های جم و کنگان و توسعه زیرساخت‌های این مناطق امری لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی بیان کرد: وزیر نفت تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت امکانات در شهرستان‌های جنوبی استان داشته و راه‌اندازی این مراکز بهداشتی امری ارزشمند است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مسئولان محلی، چند پروژه مهم بهداشتی و درمانی و پشتیبانی در بیمارستان توحید جم و کمپ شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم، انبار مدیریت بحران بیمارستان توحید، بخش دندانپزشکی درمانگاه کمپ نفت و گاز پارس و سیستم آرشیو و ارسال تصاویر دیجیتال پزشکی (PACS ) پروژه‌هایی بودند که به دست وزیر نفت افتتاح شدند.